آرشیو سه‌شنبه ۳ آبان ۱۳۹۰، شماره ۲۰۰۵۷
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۱۳

لغو حکم تمامی مربیان و قایقرانان آب های آرام ایران تیم ملی منحل شد

حکم کادر فنی و ورزشکاران تیم ملی آب های آرام با تصویب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون قایقرانی لغو شد.

در جلسه هفتگی هیئت رئیس فدراسیون قایقرانی مصوب شد حکم تمامی ورزشکاران و مربیان و کمک مربیان ایرانی در رشته آبهای آرام به جز احمدرضا طالبیان و آرزو معتمدی قایقرانان تیم ملی آبهای آرام که موفق به کسب سهمیه المپیک شده اند، لغو گردد.

با توجه به برنامه ریزیهای صورت گرفته به منظور حضوری موفق در المپیک 2016 برزیل، مسئولان فدراسیون بر آن شدند تا از هم اکنون با اجرای اصولی برنامه ها به اهداف مورد نظر دست یابند. به همین منظور نیز بر آن شدند تا با ایجاد شرایط جدید و استاندارد و انتخاب مربیان و ورزشکارانی که از پشتکار و تکنیک مناسب برخوردار هستند به این مهم برسند. از اینرو پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور کاپ های کشوری ضمن ایجاد فضای رقابتی مهمترین و مستعدترین نفرات به اردوهای تیم ملی آبهای آرام دعوت می شوند.

در رابطه با انتخاب کادر فنی نیز مقرر شد تا ارزیابی مجددی در رابطه با تک تک مربیان داخلی برای ادامه کار انجام شود. به این ترتیب ترکیب تیم ملی فعلی منحل و پس از این رقابت ها دستخوش تغییر خواهد شد. پس از مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک مربیان و ورزشکاران اسبق تیمهای ملی آبهای آرام به مدت 3 هفته به استراحت رفتند.