آرشیو سه‌شنبه ۳ آبان ۱۳۹۰، شماره ۲۰۰۵۷
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۱۳

پایان هفته دوم لیگ والیبال

صدرنشینی سایپا در حضور مدافع قهرمانی

هفته دوم مسابقات والیبال لیگ برتر باشگاه های کشور درحالی به پایان رسید که سایپا با وجود هم امتیازی با پیکان در صدر جدول رده بندی قرار گرفت.

در چارچوب هفته دوم مسابقات والیبال لیگ برتر باشگاه های کشور یکشنبه شب در دیدارهای همزمان پیکان در سه گیم متوالی میزبان خود تیم کرمان را شکست داد. سایپا هم که برای دیدار با مناطق نفت خیز به اهواز سفر کرده بود در سه گیم متوالی اسباب شکست حریفش را مهیا کرد. میزان خراسان دیگر میزبان بازنده این هفته از رقابت ها بود که مغلوب تبریزی ها شد.

در سایر دیدارهای این هفته از رقابت های والیبال لیگ برتر باشگاه های کشور کاله پس از پنج گیم رقابت با هاوش گنبد صاحب برتری شد. شاگردان مصطفی کارخانه نیز در ارومیه برگزارکننده دیداری پایاپای بودند که در پایان گیم پنجم با پیروزی اصفهانی ها همراه شد. دیدار برگزارشده در کاشان و میان دو تیم باریج اسانس و نوین کشاورز هم تا پنج گیم ادامه داشت که البته نتیجه آن به سود میزبان بود. پیشگامان کویر یزد نیز در این هفته مقابل آلومینیوم المهدی بندرعباس به پیروزی دست یافتند. نتیجه به دست آمده در هفت دیدار برگزار شده از هفته دوم رقابت های والیبال لیگ برتر باشگاه های کشور به شرح زیر است:

¤ کرمان صفر- پیکان تهران 3

¤ کاله آمل 3- هاوش گنبد 2

¤ باریج اسانس کاشان3- نوین کشاورز 2

¤ میزان خراسان یک- شهرداری تبریز 3

¤ شهرداری ارومیه2- گیتی پسند اصفهان 3

¤ مناطق نفت خیز اهواز صفر- سایپا3

¤ پیشگامان کویر یزد 3- آلومینیوم المهدی بندرعباس صفر

در پایان هفته دوم مسابقات والیبال لیگ برتر باشگاه های کشور تیم سایپا با وجود هم امتیازی با پیکان و به دلیل معدل امتیازی بهتر (29/1 به 25/1) در صدر جدول رده بندی قرار گرفت. در این جدول کاله با وجود پیروزی در هر دو دیدار خود پایین تر از شهرداری ارومیه و گسترش نوین قرار گرفت که هر یک متحمل یک شکست شده اند ضمن اینکه دو تیم میزان خراسان و کرمان نیز بدون کسب حتی یک امتیاز در انتهای جدول رده بندی ایستادند.