آرشیو سه‌شنبه ۳ آبان ۱۳۹۰، شماره ۲۰۰۵۷
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۱۳

خواندنی از ورزش ایران

¤ کاوه مهرابی بدمینتون باز ایران به مدال نقره رقابتهای بین المللی سوریه دست یافت. مهرابی در دیدار فینال این مسابقات مقابل «پدرو مارتینز» از پرتغال با نتیجه 2 بر صفر (16 بر 21 و 19 بر 21) شکست خورد و به مقام دوم و مدال نقره دست یافت. محمدرضا خردمندی دیگر بدمینتون باز ایرانی حاضر در این رقابتها به همراه مادالونی از ایتالیا به مدال برنز مشترک رسید.

¤ تیم ملی کوراش ایران در هشتمین دوره مسابقات کوراش قهرمانی جهان که در شهر ترمز ازبکستان برگزار شد با کسب یک مدال طلا، 2 نقره و 3 برنز عنوان نایب قهرمانی جهان را کسب کرد.

¤ تیم های ملی تیراندازی کشورمان برای حضور موفق در رقابت های قهرمانی آسیا در مسابقات تدارکاتی لوکزامبورگ و قطر شرکت می کنند. دوازدهمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا 22 دی تا سوم بهمن ماه در سه رده سنی و دو بخش پروازی و ثابت در قطر برگزار خواهد شد.

¤ پس از اعلام آمادگی تیم های خونه به خونه بابل، نفت تهران، آبفای زنجان، شهرداری همدان و ثامن الحجج(ع) خراسان رضوی، تیم سایپا تنکابن نیز با پرداخت مبلغ 15 میلیون تومانی ورودیه برای حضور در این رقابت ها ثبت نام کرد. مسئولان کمیته لیگ در تلاش هستند رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد را از روز 9 آبان با حضور هشت تیم آغاز کنند.