آرشیو سه‌شنبه ۳ آبان ۱۳۹۰، شماره ۲۰۰۵۷
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۱۳

یادواره سرداران و شهدای قم در اصفهان برگزار شد

اصفهان- خبرنگار کیهان:

از سوی دانشجویان قمی مستقر در اصفهان یادواره سردار سرلشکر شهید مهدی زین الدین، سرداران و 6 هزار شهید استان قم در مجتمع دانشگاهی حضرت امیرالمومنین(ع) برگزار شد.

در این یادواره که جمعی از خانواده شهدا، فرماندهان، مسئولان استان قم و دانشجویان و فراگیران حضور داشتند، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری فرمانده تیپ ویژه روحانیون امام صادق(ع) اصفهان در دوران دفاع مقدس به نقش رزمندگان و ایثارگران استان قم اشاره کرد و گفت: رزمندگان قم با اتصال به حوزه علمیه و با شناخت خط ولایت همچون نگینی تابان می درخشند.

وی با بیان خاطراتی از شهدای هشت سال دفاع مقدس افزود: شهید زین الدین در اوج فروتنی و خلوص زندگی و در کمال ایثار فرماندهی کرد و در قله مظلومیت به شهادت رسید و یکی از نمونه های ماندگار و جاودانه تاریخ کشور و استان قم است.

در این یادواره همچنین سرتیپ مهدی پور فرمانده سپاه حضرت علی ابن ابیطالب استان قم طی سخنانی به دستاوردهای دفاع هشت ساله و انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: دیروز تنها ایران پرچم دار حق طلبی بود ولی امروز بیداری اسلامی به برکت خون شهدای ما بسیاری از کشورهای جهان را فرا گرفته و این نویددهنده وعده الهی است. در این یادواره 6 نفر از حاضران به حکم قرعه مسافر عتبات عالیات شدند. همچنین در حاشیه این یادواره نمایشگاه کتاب، جنگ نرم، برنامه های ورزشی و رزمی نیز انجام شد.