آرشیو چهارشنبه ۴ آبان ۱۳۹۰، شماره ۴۹۲۴
ورزشی
۲۴

خبر کوتاه

کناره گیری مالارا از هدایت واترپلو

سرمربی ایتالیایی تیم ملی واترپلو از ادامه همکاری با این تیم انصراف داد و همکاری اش را با فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو قطع کرد. مالارا سرمربی ایتالیایی تیم ملی واترپلو که در کارنامه خود نایب قهرمانی المپیک 2008 پکن را به همراه تیم ملی ایتالیا دارد، حدود یک سال هدایت تیم ملی واترپلو ایران را بر عهده داشت.

جدال امریکا و روسیه در نیویورک

تیم های ملی کشتی آزاد امریکا و روسیه 20 آبان ماه در شهر نیویورک در مسابقه ای تیم به تیم به مصاف هم می روند. تیم های ملی کشتی آزاد امریکا و روسیه جمعه 20 آبان ماه برای دومین بار در سال 2011 در دیداری تیم به تیم با یکدیگر رو به رو می شوند.در نخستین مسابقه تیم به تیم 2 کشور که 15 اردیبهشت سال جاری در نیویورک برگزار شد، تیم منتخب امریکا با نتیجه 5 بر 2 روسیه را شکست داد.دیدار این دو تیم سابقه ای طولانی در امریکا دارد و اولین رویارویی این دو تیم 50 سال پیش بین اتحاد جماهیر شوروی سابق و ایالات متحده برگزار شد.

چهلمی رودکی بهترین جایگاه ایرانی ها در جهان

تازه ترین رده بندی برترین جودوکاران جهان از سوی فدراسیون جهانی اعلام شد که در این رده بندی محمدرضا رودکی کاپیتان تیم ملی ایران با 212 امتیاز و قرار گرفتن در مکان چهلم بهترین وضعیت را در بین سایر جودوکاران ایرانی در اختیار دارد.

میرزا آقابیک سرپرست انجمن راگبی شد

رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی، حسن میرزا آقا بیک را به عنوان سرپرست انجمن راگبی ایران منصوب کرد.میرزا آقابیک در سمت های ریاست هیات بسکتبال استان تهران، معاون اداره کل تربیت بدنی استان تهران، دبیر کل بازی های کشورهای اسلامی، دبیر المپیاد ورزشی ایرانیان فعالیت کرده است.