آرشیو چهارشنبه ۴ آبان ۱۳۹۰، شماره ۴۹۲۴
ورزشی
۲۵

خبر کوتاه

سوغات کارلوس کروش

سرمربی تیم ملی ایران پس از سفر دو هفته ای خود با دست پر به ایران بازگشت. کارلوس کروش پس از دو هفته بامداد سه شنبه به تهران بازگشت. سوغات بزرگ سرمربی تیم ملی از این سفر، دیدار با اشکان دژاگه و توافق با این بازیکن ایرانی آلمانی برای دعوت به تیم ملی از اردوی بحرین است. البته دژاگه برای بازی در تیم ملی باید پاره ای از مسائل رایج در فوتبال و فرهنگ ایرانی را بپذیرد.

باخت نوجوانان به پیکان

تیم فوتبال نوجوانان ایران در دیداری تدارکاتی مقابل جوانان پیکان شکست خورد. شاگردان علی دوستی این بازی را با حساب 1-3 واگذار کردند.

تست دندان آخرین امید

در فاصله یک ماه تا بازی تیم امید عراق و استرالیا وکلای سوئیسی ایران پرونده شکایت از مثنی خالد صالح بازیکن تیم عراق را در کمیته استیناف فیفا هم به جریان انداختند. احضار این بازیکن برای تست دندان توسط فیفا آخرین امید ایران برای اثبات صغر سن بودن او است که انجام می گیرد. کفاشیان هم به خاطر تعلل در صدور رای به دبیرکل فیفا شکایت کرده است.

برنامه های مسابقات ایران در جام جهانی والیبال

رقابت های جام جهانی والیبال 2011 از 29 آبان با شرکت 12 تیم برتر قاره های مختلف در ژاپن آغاز می شود. برنامه های دیدارهای تیم ایران به این شرح است: 29 آبان (ایران ژاپن)، 30 آبان (ایران کوبا)، اول آذر (ایران صربستان)، 3 آذر (ایران – لهستان) 4 آذر (ایران – آرژانتین).