آرشیو چهارشنبه ۴ آبان ۱۳۹۰، شماره ۴۹۲۴
ویژه نامه شهدای رسانه
۱۶

وصیتنامه خبرنگارشهید سعید معتقد کرمان

وصیتنامه خبرنگارشهید سعید معتقد کرمان

تاریخ شهادت:

9/9/60

بسم الله الرحمن الرحیم

و العصر ان الانسان لفی خسر، الاالذین آمنوا و عملوا الصالحات و تواصوا بالحق و تواصوا بالصبر

انا لله و انا الیه راجعون

با تبریک به پیشگاه امام زمان حضرت مهدی(عج) و امام امت مخلص ترین خدمتگزار انقلاب.

من حدود چندین ماه پیش در مراسم دعای کمیل از خداوند خواستم که به من توفیق کشته شدن در راه اسلام را عطا کند. در آن هنگام با چشمانی پر از اشک و عزمی راسخ و نیتی پاک و خالص از خدا خواستم که مرگ مرا شهادت در راه الله قرار دهد.

بعد از دیدن خواب هایی که برای شما نقل کردم، احساسی به من دست داد که بزودی کشته می شوم... البته در مورد این مسئله فکر بسیار کرده و می کنم.

با خود فکر می کنم که من بزودی ان شاءالله صاحب فرزندی می شوم و مسئولیت بسیار عظیمی به عهده من خواهد بود. مسئولیت کمک کردن به همسرم در ساختن یک انسان که به معنای واقعی سرباز امام زمان باشد.

با خود فکر می کنم که برادرم عبدالحسین عزیز که همیشه او را دوست داشتم و دارم نیز عازم جنگ است و چنانچه وی در جنگ زخمی و یا شهید شود، مادرم شاید نتواند این واقعه را تحمل کند چه رسد به این که من نیز با وی همزمان به جنگ بروم و در جنگ کشته شوم. بله امکان دارد بر اثر مرگ من یا حمید ضربه هایی به پدر، مادر، همسرو... کسانی دیگر وارد شود که ناشی از محبت زیادی است که خدای تبارک و تعالی در دل های آنها قرارداده است. گفتنی بسیار دارم چون افکار زیادی را در سر می پرورانم.

همه افکار اینچنین و بازدارند