آرشیو شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۰، شماره ۲۵۲۱
استان ها
۲۳

کوتاه

ساخت کارخانه لوازم خانگی در بانه

دنیای اقتصاد – سنندج - اسرین مقصودی: مجوز ساخت کارخانه تولید لوازم خانگی با سرمایه گذاری بالغ بر 160 میلیارد تومان در بانه صادر شد.شاه غیبی، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با اعلام این خبر افزود: انتظار می رود با شروع ساخت این کارخانه در آینده ای نزدیک اشتغالزایی بسیار خوبی را در این شهرستان شاهد باشیم.

چینی ها در تبریز واحد بسته بندی فرآورده های دامی می سازند

دنیای اقتصاد – تبریز – سیما نیک رفتار: مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی گفت: کارگاه های جدید بسته بندی و صادرات فرآورده های دامی توسط چینی ها در کلانشهر تبریز راه اندازی می شود.

بهراد زندیه با اشاره به دیدار هیات سرمایه گذاری چینی از تبریز بر حمایت کامل و جدی اداره کل دامپزشکی استان از هرگونه سرمایه گذاری خارجی در بخش دامپزشکی تاکید کرد. زندیه گفت: این هیات برای ساخت و راه اندازی کارگاه های جدید بسته بندی و صادرات ابراز علاقه مندی کرده است.

افزایش 10 درصدی معوقات آب بهای مشترکان در چهارمحال

دنیای اقتصاد – شهرکرد – هیبت الله غفاری: رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان چهارمحال و بختیاری از افزایش 10 درصدی معوقات آب بهای مشترکان روستایی خبر داد.مهندس قاسمعلی خدابخشی در جلسه مدیران آب و فاضلاب روستایی شهرستان ها گفت: در سال جاری تعدادی از مشترکان روستایی با عدم پرداخت آب بهای مصرفی خود موجب شده اند که مطالبات این شرکت سیر صعودی داشته باشد.

آبگیری 2600 سازه آبخیزداری در بارندگی اخیر بندرعباس

دنیای اقتصاد – بندرعباس - کاظم محمدیان: در پی بارندگی های اخیر طی روزهای آغازین آذرماه، بیش از 2600 سازه آبخیزداری در اغلب نقاط استان هرمزگان بین 30 تا 100 درصد گنجایش آن آبگیری شدند. مهندس حسین پور، معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان هرمزگان با اظهار این مطلب، حجم کل سیلاب های مهار شده توسط سدها و بندها، سیستم های پخش سیلاب و دیگر سازه های آبخیزداری در این بارندگی را مجموعا بالغ بر 130 میلیون مترمکعب اعلام کرد.