آرشیو یکشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۰، شماره ۲۰۰۹۳
اخبار کشور
۲
خبر ویژه

عضو سابق منافقین: ما آفتابه صدام بودیم

«کار ما این بود که صدام حسین هر جا خرابکاری می کرد، شستشو بدهیم و تجهیزش کنیم چه در قیام کردها باشد چه شیعیان و چه جنگ ایران و عراق، همه جا کار ما طهارت گرفتن برای صدام و پاک کردن... او بود.»

به گزارش سایت جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران: بهزاد علیشاهی عضو سابق گروهک منافقین که مدت 20 سال به عنوان مجری، نویسنده و برنامه ساز در شبکه ماهواره ای منافقین فعالیت داشته است بعد از انتشار خبر روزنامه قدس العربی درباره انتقال دستشویی و توالت صدام به موزه نظامی آمریکا در وبلاگ شخصی خود نوشته است «بر همه واضح و مبرهن است که کار آفتابه نظافت و طهارت است، از شستن دست ها تا دیگر اعضا و اجزاء. ما هم کارمان همین بود که هر جا صدام خرابکاری می کرد، آن را شستشو بدهیم.»

عضو سابق منافقین در ادامه می نویسد: «کار دیگر آفتابه، هم اگر سوراخ نباشد که ما نبودیم، ذخیره آب است که ما این کار را هم انجام می دادیم و وقتی قوا می کردند، باز ما در خدمتش بودیم و آب داشتیم. کار دیگر آفتابه البته این است که همیشه در جای خودش باشه، مثلا آفتابه را در یخچال نمی گذارند، ما هم خب! همیشه سرجای خودمان بودیم.

البته همه اش این نیست شباهتهای دیگری هم با آفتابه داریم حتما شنیدید که: یکی میره دستشویی و میزنه آفتابه را لت و پار می کنه بهش می گن برای چی این بلارا سر آفتابه آوردی میگه آخه برام ژست گرفته بود. یعنی آفتابه کلایک پوزیشن و ژست و وقار خاصی داره درست مثل ارتش آزادیبخش و فرمانده کل قوای آن و رئیس جمهور و بقیه چیزهاش.

آمریکایی ها دارن از عراق میرن و تنها چیزی که طبق اخبار با خودشون بردن دستشویی صدام بوده که گفتن البته جزو اموال مردم عراق نیست؛ خب با این دفاع منطقی، حالاباید آمریکایی ها، مجاهدین (منافقین) را هم با خودشان به آمریکا ببرند، البته آنجا دم دست هم هستند و هر کاری داشته باشند، مجاهدین (منافقین) در خدمتند».