آرشیو یکشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۰، شماره ۲۰۰۹۳
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۱۳

آغاز اردوی نیمه رسمی تیم ملی وزنه برداری

تیم ملی وزنه برداری ایران از امروز فعالیت نیمه رسمی خود را در کمپ تیم های ملی آغاز کرد تا وزنه برداران کشورمان برای حضور در جام ریاست جمهوری روسیه آماده شوند.

در حالی که از چند روز آینده رقابت های وزنه برداری جام ریاست جمهوری در روسیه آغاز خواهد شد، ایران قصد دارد با دو وزنه بردار جوان خود در این رقابت ها شرکت کند. سعید محمدپور، قهرمان دسته 94 کیلوگرم جوانان جهان در سال 2011 و نفر سوم بزرگسالان جهان در پاریس در کنار بهادر مولایی، وزنه بردار سنگین وزن ایران که در رقابت های جوانان جهان قهرمان شد و چندی پیش نیز در رقابت های باشگاه های آسیا بدنش را گرم کرد دو وزنه برداری خواهند بود که قرار است در واپسین روزهای سال 2011 در رقابت های جام ریاست جمهوری روسیه شرکت کنند.

اگر چه این رقابت ها از چندان اعتبار بالایی در رده بین المللی برخوردار نیست، اما حضور دو وزنه بردار جوان می تواند تاثیر زیادی برای افزایش دانش تجربی آن ها داشته باشد.

با این اوصاف محمدپور و مولایی از دیروز تمرین های رسمی خود را زیر نظر کوروش باقری - سرمربی تیم های ملی آغاز کردند. اگر چه این دو وزنه بردار اکنون چند روزی است که در اردو تمرین می کنند، اما از دیروز با اضافه شدن کوروش باقری، شرایط رنگ و بوی رسمی تری به خود گرفته است.