آرشیو دوشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۰، شماره ۲۰۰۹۴
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۱۳

ذوب آهن در آستانه انحلال یکی از قطب های بسکتبال به چه قیمتی از بین می رود؟!

تیم بسکتبال ذوب آهن در آستانه انحلال است و طی جلسه ای که در این باشگاه برگزار خواهد شد وضعیت نهایی اش مشخص می شود.

نیم فصل نخست لیگ برتر بسکتبال ایران در شرایطی به پایان رسید که شایعه های انحلال تیم بسکتبال ذوب آهن تمام نتایج و اتفاقات لیگ را تحت تاثیر قرار داده و حالاهمه بسکتبال دوستان در انتظار تصمیم سران این باشگاه مبنی بر ادامه کار بسکتبال ذوب آهن یا انحلال نایب قهرمان ایران هستند. ذوبی ها که در هفته های اخیر بی انگیزه بودند و دیگر از صحبت درباره مشکل های مالی خسته شده بودند در هفته گذشته پس از ده هفته تلاش به جای حمایت از مسئولان باشگاه با خبر انحلال تیم مواجه شدند تا در آخرین مسابقه برابر مهرام حرفی برای گفتن نداشته باشند و تنها نظاره گر نمایش مهرامی ها باشند تا با سه شکست پیاپی نیم فصل را به پایان برسانند اما حالاوضعیت اصفهانی ها چه خواهد شد؟

تیم پرستاره ذوب آهن که در سال های حضورش همیشه جز بهترین های بسکتبال ایران بوده و همیشه ملی پوشان مطرحی به دنیای ورزش معرفی کرده است هم اکنون در آستانه انحلال قرار دارد تا شاید دردی از دردهای ذوب آهن کم شود.

فرزاد کوهیان درباره وضعیت ذوب آهن گفت: وضعیت تیم را مسئولان باشگاه باید مشخص کنند و من در جایگاهی نیستم که بخواهم از انحلال یا ادامه کار صحبت کنم.

تیم بسکتبال ذوب آهن نزدیک به یک ماه دیگر باید در رقابت های غرب آسیا در لبنان به مصاف حریفانش برود اما همچنان بلاتکلیف است. قرار است سران باشگاه با تیم بسکتبال جلسه ای داشته باشند تا بتوانند وضعیت این تیم را مشخص کنند.

فراموش نکنیم که ذوب آهن در بسکتبال همانند همان پیکان در والیبال است که وقتی خبر از منحل شدنش داد همه مسئولان ورزشی و کشوری برای حفظ این تیم تلاش کردند و حالایکی از قطب های بسکتبال ایران در حال از بین رفتن است و برای حفظش به کمک نیاز دارد.