آرشیو دوشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۰، شماره ۲۰۰۹۴
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۱۳

آغاز هفته پنجم لیگ برتر کشتی آزاد با نام گرامیداشت مرحوم حاج اسماعیل زرافشان

روز استراحت صدرنشینان

هفته پنجم رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد امروز با انجام 4 دیدار در شهرهای تهران، همدان، ملایر و گلوگاه برگزار می شود.

هفته پنجم و پایانی از دور رفت لیگ برتر کشتی آزاد جام ولایت امروز و با نام گرامیداشت مرحوم حاج اسماعیل زرافشان در شهرهای تهران، ملایر، گلوگاه و همدان برگزار می شود.

در یکی از حساس ترین مسابقات این هفته نماینده همدان در حالی میزبان نیروی زمینی ارتش است که این دو تیم رقابت نزدیکی برای صعود از گروه دوم دارد. تیمی که در دیدار فردا برتری خود را به حریف دیکته کند، شانس بیشتری برای حضور در مرحله بعد خواهد داشت.

در دیگر دیدار این گروه سایپایی ها با وجود حساب ویژه ای که روی آنها به عنوان یکی از مدعیان گروه دوم باز شده بود، نتوانستند تا اینجای کار انتظارات را برآورده کنند فردا برای اعاده حیثیت به میهمانی مجاهدان برق گلوگاه می رود.

در دیدارهای گروه اول نیز تیم شهرداری ملایر که در بلاتکلیفی به سر می برد و مسئولان این تیم یک روز از اخراج توکلیان صحبت می کنند و روز دیگر اعلام می کنند وی با آنها همکاری خواهد کرد میزبان آبفای زنجان است. شاگردان حاج کناری هم حال و روز خوشی ندارند و در 3 دیدار گذشته خود تنها به شکست رسیده اند.

در دیگر دیدار این گروه نفت تهران میزبان پیشگامان آسانسور مازندران است.

نکته جالب توجه در این هفته استراحت تیم های خونه به خونه بابل و ثامن الحجج سبزوار صدرنشینان گروه های اول و دوم است. تیم های غلامرضا محمدی، سرمربی و محسن کاوه، مربی تیم ملی که همراه آزادکاران برای حضور در رقابت های آزمایشی المپیک در لندن حضور دارند، این هفته استراحت دارند.