آرشیو شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۰، شماره ۲۰۰۹۸
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۱۳

دانشگاه آزاد، قهرمان نیم فصل لیگ تکواندو

تیم تکواندوی دانشگاه آزاد با برتری مقابل گازفجرجم عنوان قهرمانی نیم فصل اول مسابقات تکواندوی لیگ برتر باشگاه های کشور را از آن خود کرد.

دور رفت رقابتهای تکواندوی لیگ برتر باشگاه های کشور دیروز با انجام چهار دیدار از هفته نهم به پایان رسید که طی آن تیم دانشگاه آزاد موفق شد به عنوان قهرمانی نیم فصل مسابقات دست پیدا کند.در مهمترین دیدار این هفته دو تیم دانشگاه آزاد و گازفجرجم مقابل هم صف آرایی کردند که در پایان این مسابقه دانشگاه آزاد در غیاب محمد باقری معتمد و یوسف کرمی، دو ملی پوش المپیکی خود با نتیجه 5 بر 3 برنده میدان را ترک کرد.

دانشگاه آزاد بعد از دیدار با گازفجرجم در پیکاری معوقه با مناطق نفت خیز جنوب هم پیروز شد تا با 22 امتیاز قهرمان نیم فصل شود.شهرداری بندرعباس هم که با 17 امتیاز تا پیش از این هفته صدرنشین بود در دیدار با مناطق نفت خیز جنوب 7 بر یک پیروز شد و با 20 امتیاز در مکان دوم جدول ایستاد.

در هفته ای که مس کرمان استراحت داشت، راه وترابری زنجان با نتیجه 5 بر 3 از سد ملی حفاری گذشت و قوامین ناجا که خود شگفتی ساز این فصل بود مقابل جوانه ته جدولی 5 بر 2 بازنده میدان را ترک کرد تا عنوان شگفتی ساز به شاگردان رحیم صالحی در تیم جوانه تعلق گیرد.