آرشیو پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۰، شماره ۴۹۶۳
سیاسی
۲

گزیده اخبار

احتمال تغییر مکان مراکز غنی سازی

رئیس سازمان پدافند غیرعامل درباره ایمنی تاسیسات هسته ای کشورمان گفت: با ایمن سازی هایی که در سطوح مختلف مانند ایمن سازی زیرساخت ها، ایمن سازی سایبری و همچنین تفکیک حوزه های خطر از یکدیگر انجام شده است به نوعی به یک بازدارندگی دست یافته ایم. سردار سرتیپ غلامرضا جلالی با بیان اینکه آسیب پذیری ما هم اکنون در حوزه هسته ای به حداقل رسیده ادامه داد: البته اگر شرایط ایجاب کند مراکز غنی سازی اورانیوم را به جاهای امن تر منتقل می کنیم.

اقامه نماز جمعه این هفته تهران به امامت آیت الله امامی کاشانی

نماز عبادی-سیاسی جمعه این هفته تهران به امامت آیت الله «محمد امامی کاشانی» اقامه می شود. همچنین محمد مهدی نژاد نوری معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری به مناسبت «روز پژوهش» در این مراسم گزارشی را به نمازگزاران جمعه تهران ارائه می کند. حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه نیز بیست و سومین مبحث در ارتباط با «سیره علوی» را پیش از خطبه ها بیان خواهد کرد.

50 درصد از کارمندان کشور عضو بسیج هستند

رئیس سازمان بسیج ادارات و وزارتخانه ها گفت: حدود 50 درصد کارمندان دستگاه های دولتی کشور در بسیج عضویت دارند. سرهنگ محمد سراج در گفت وگو با ایرنا با بیان اینکه میزان عضویت کارمندان در بسیج در میان دستگاه های دولتی متفاوت است، اظهار داشت: بیش از 2 میلیون کارمند در کشور فعالیت دارند که بیش از یک میلیون نفر از آنها عضو بسیج هستند.