آرشیو یکشنبه ۴ دی ۱۳۹۰، شماره ۲۰۱۰۵
اخبار کشور
۲
خبر ویژه

اولمرت: همه جهان با اسرائیل درگیر شده اند

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی دولت نتانیاهو را به بی کفایتی و درگیرشدن با تمام جهان متهم کرد.

ایهود اولمرت ضمن اشاره به روابط متشنج رژیم صهیونیستی حتی با متحدان اروپایی گفت: من بارها از خود پرسیده ام که آیا تل آویو می خواهد با کل جهان بجنگد؟ اولمرت تصریح کرد: آیا ما دوستان بهتری از آنهایی که اکنون به عنوان دشمن از ایشان یاد می کنیم داریم؟

وی تاکید کرد در دولتی که شهرک نشینان تندرو در آن به نظامیانش حمله کرده و سنگ و آجر به سمت مقامات رسمی پرتاب می کنند و بجای برخورد با آنان، مانند قهرمانان ملی در خیابان ها پرسه می زنند، حاکمیت در معرض تهدید قرار دارد.

وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی به تازگی با انتشار بیانیه ای از محکومیت بین المللی شهرک سازی های رژیم صهیونیستی و اقدامات خشونت آمیز شهرک نشینان صهیونیست توسط کشورهایی مانند انگلیس، آلمان و فرانسه به شدت انتقاد کرده بود.

به گزارش قدسنا، ایهود باراک وزیر دفاع اسرائیل نیز به یدیعوت آحارونوت گفته است: وزارت خارجه باید درایت به خرج دهد. به نفع ما نیست که روابط خود را حتی با آلمان و انگلیس و فرانسه هم بحرانی کنیم.

وی افزود: زمانی که ما برای حل مسائل مهم داخلی خود به افرادی مانند نیکلاسارکوزی رئیس جمهوری فرانسه، دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس و آنگلامرکل صدراعظم آلمان مراجعه می کنیم، تبدیل کردن آنها به دشمن به نفع ما نیست.