آرشیو پنجشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۰، شماره ۲۰۱۱۵
اخبار کشور
۳

فدایی: جبهه متحد اصولگرا در مورد هیچ کاندیدایی به جمع بندی نرسیده است

یک عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گفت: جبهه متحد اصولگرا در مورد هیچ فردی به جمع بندی رسمی نرسیده و افرادی که خود را به عنوان اصولگرا معرفی کرده اند نظر شخصی خود را بیان کرده اند.

حسین فدایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بزرگترین سرمایه نظام سلطه در این 32 سال انقلاب، ایجاد اختلاف درون نیروهای وفادار به نظام بوده و هست، یعنی فرصتی که از ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی بدست می آورد سرمایه ای برای آسیب زدن به نظام می داند.

وی با بیان این که فصل مشترک رفتار دشمنان در انتخابات چند نکته مشهود دارد، تصریح کرد: دشمن به دنبال انتخابات کم رونق در کشور است و تلاش دارد با سیاه نمایی و اخبار و تحلیل های غلط فضای عمومی کشور را به گونه ای نامساعد القا کند.

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان راهبرد مشترک دشمن را ایجاد اختلاف درون سطوح مختلف مانند اصولگرایان، نظام، مجلس و روحانیت دانست و گفت: راهبرد دیگری که دشمن دنبال می کند، نشان دادن شرایط اضطراری در کشور است تا از این طریق نتیجه بگیرند که ایران نیازمند به دولت نجات ملی است.

فدایی بیان کرد: ایجاد یاس و ناامیدی از دیگر اهداف دشمن در انتخابات است به گونه ای که به مردم القا کند مشارکت مردم برای پیشرفت انقلاب اثربخش نیست.

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان تصریح کرد:عده ای می پندارند گروه های انحرافی نامزدی در انتخابات ندارند اما سیاست این گروه ها این است که تابلوی رسمی و علنی خود را قبل از تعیین صلاحیت نشان ندهند بلکه افراد ناشناخته یا افراد به اصطلاح سفید را برای ثبت نام سفارش کردند.

فدایی خط قرمزهای جبهه اصولگرایان را در سه شاخصه ضد فتنه بودن، ضد انحراف بودن و ضد فساد بودن عنوان کرد.

وی با اشاره به راهبردهای جبهه اصولگرایان، گفت: اصولگرایان باید لیست واحدی داشته باشند، از اختلاف پرهیز کنند و به وحدت و انسجام برسند و با کسانی که مدعی اصولگرایان هستند و این راهبردها را بپذیرند و با ارزیابی ها و بررسی های سه گانه موافقت کنند تعامل مثبت خواهیم داشت.