آرشیو پنجشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۰، شماره ۲۰۱۱۵
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۱۳

پیشنهاد سرمربی تیم ملی کشتی آزاد برای جام یاشار دوغو

بابل میزبان فینال لیگ برتر کشتی

انتخاب شهر بابل به عنوان میزبان فینال رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد، آغاز اردوی آزادکاران از 30دی ماه و حضور تیم منتخب ایران در جام یاشار دوغو از جمله تصمیماتی است که مسئولان و کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد طی چند روز گذشته اتخاذ کرده اند.

پس از جلسه روز سه شنبه مسئولان فدراسیون کشتی، بابل به عنوان میزبان فینال رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد انتخاب شد. در این جلسه پس از بررسی شرایط میزبانی این رقابت ها مقرر شد فینال لیگ برتر کشتی آزاد روز 26 دی ماه به میزبانی شهر بابل در سالن سردار سجودی برگزار شود. مرحله نیمه نهایی این مسابقات صبح و فینال و رده بندی عصر این روز برگزار می شود. در حال حاضر صعود تیم های خونه به خونه بابل با سرمربیگری غلامرضا محمدی و موسسه ثامن الحجج(ع) سبزوار با هدایت محسن کاوه قطعی شده است.

آغاز اردوی آزادکاران

مرحله اول اردوی تیم ملی کشتی آزاد هم برای شرکت در رقابت های المپیک از روز 30 دی ماه آغاز می شود.اردوی آزادکاران پس از پایان فینال رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد در روز 26 دی ماه از جمعه 30 دی ماه و با دعوت از نفرات منتخب آغاز می شود. این اردو برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا برگزار می شود و آزادکاران یک مرحله اردوی دیگر را در برنامه دارند. رقابت های کشتی قهرمانی آسیا روزهای 27 تا 30 بهمن ماه در شهر گومی کره جنوبی برگزار می شود.

پیشنهاد محمدی برای جام یاشاردوغو

غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد از پیشنهاد خود به فدراسیون برای شرکت در جام یاشاردوغو خبر داد. محمدی اعلام کرده است در اولین تورنمنت به منظور شرکت در رقابت های المپیک که قصد دارد با منتخبی از کشتی گیران جوان و آینده دار در این جام بین المللی که روزهای 11 و 12بهمن ماه در شهر آنکارا ترکیه برگزار می شود شرکت کند. سرمربی تیم ملی کشتی قصد دارد اسامی نفرات مورد نظر خود برای این مسابقات را بعد از پایان لیگ در اواخر دی ماه اعلام کند.