آرشیو یکشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۰، شماره ۲۵۵۵
استان ها
۲۳

کوتاه

پرداخت اینترنتی اقساط در موسسه مالی مهر کرمانشاه

دنیای اقتصاد-کرمانشاه- الهام اکبری: پرداخت اینترنتی اقساط در موسسه مالی و اعتباری مهر کرمانشاه امکان پذیر شد.محمد اکبری، مدیر کل بانک مهر استان کرمانشاه با اعلام این خبر گفت: در گذشته پرداخت اقساط تسهیلات فقط با مراجعه حضوری مشتریان امکان پذیر بود که این امر موجب اتلاف وقت مشتریان و همچنین ازدحام در شعب می شد.

وی در توضیح این خدمت جدید اظهار کرد: پرداخت اتوماتیک اقساط بنا به درخواست مشتری هنگام دریافت تسهیلات یا در میان دوره پرداخت اقساط امکان پذیر است، از این رو مشتریان با ورود به سایت موسسه (www.mebank.ir)

می توانند پرداخت اقساط خود را با ذکر تاریخ ماهانه، مبلغ قسط و مشخصات حساب خود در موسسه سفارش دهند.

دعوت از هنرمندان در زیبا سازی فضای شهری مشهد

دنیای اقتصاد – مشهد - هانیه نهرین: مدیر امور هنری شهرداری مشهد گفت: برای پنجمین سال متوالی از هنرمندان دعوت شد تا در زیبا سازی شهر مشهد مشارکت داشته باشند.هادی مظفری اظهار کرد: 29 دی ماه آخرین مهلت ارسال آثار می باشد که پس از اعلام نتایج داوری آثار برگزیده تعیین و در 25 اسفندماه آثار برای نصب در سطح شهر آماده می شود.

وی در ادامه گفت: هنرمندانی که آثار آنان پذیرفته شود به مدت 3 روز فرصت دارند تا با مراجعه به این مدیریت در خصوص برآورد هزینه ها و نحوه اجرا به توافق برسند.مظفری در خصوص موضوعات پیشنهادی در استقبال از بهار 91 که در چهار محور خلاصه شده است، گفت: فصل بهار،شکفتن و نو شدن طبیعت، امام رضا و شاهکارهایی به نام حرمش، بازنمایی خاطرات مردم و آداب و سنن آیین های نوروزی در فضا سازی شهر مشهد این چهار محور است.

بهسازی 450کارگاه قالیبافی در راور

دنیای اقتصاد کرمان مرجان ضیایی: فرماندار راور از بهسازی 450 کارگاه قالیبافی در این شهرستان خبر داد و گفت: در حالی که فرش به عنوان سند هویت شهرستان راور معرفی شده، اما میزان استقبال از صنعت فرش راور به دلیل استفاده از مواد نامرغوب و کم کیفیت کاهش یافته است.

محمدرضا شریفی در نشست کمیته فرش این شهرستان افزود: اتحادیه فرش شهرستان راور در آینده ای نزدیک راه اندازی می شود. شیخ علی بابایی، رییس شرکت فرش استان کرمان نیز با اشاره به کاهش کیفیت فرش راور در سال های اخیر به دلیل استفاده از مواد نامرغوب توسط بافندگان، خواستار تلاش برای احیای مجدد فرش راور شد.