آرشیو پنجشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۰، شماره ۲۰۱۲۶
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۱۳

خواندنی از ورزش ایران

¤ دکتر اصغر شهابی رئیس ایرانی کمیته پزشکی کنفدراسیون وزنه برداری آسیا پس از 132 روز حضور در کما صبح دیروز در سن 70 سالگی دار فانی را وداع گفت.

سرویس ورزشی روزنامه کیهان این ضایعه را به خانواده ورزش تسلیت می گوید.

¤ تیم ملی دوومیدانی نابینایان و کم بینایان ایران سه سهمیه پارالمپیک لندن را کسب کرد. در آغاز تورنمنت بین المللی دوومیدانی نابینایان و کم بینایان در کویت، حبیب حسینی در ماده 100 متر با کسب مدال طلا، حسین سعیدی با کسب مدال نقره سهمیه ورودی B را در همین ماده و علی الهی در ماده 1500 متر با کسب مدال نقره سهمیه ورودی A را به دست آوردند.

¤ مدیر اجرایی فدراسیون شنا با اشاره به رایزنی با «جورج وویت» برای هدایت تیم ملی شنای ایران گفت: توافق نهایی با این مربی آلمانی بعد از حضور وی در ایران و بازدید از امکانات ورزشی ایران اعلام می شود.

¤ ورزشکاران 8 کشور افغانستان، ارمنستان، ترکمنستان، پاکستان، تاجیکستان، عراق، لبنان و سوریه برای شرکت در رقابت های بین المللی دوومیدانی دهه فجر اعلام آمادگی کردند. بیستمین دوره مسابقات داخل سالن بین المللی دهه فجر 15 و 16 بهمن ماه سال جاری در مشهد برگزار خواهد شد.

¤ خولیو ولاسکو، سرمربی تیم ملی والیبال که روز سه شنبه وارد ایران شده است، دوشنبه هفته آینده در نشستی با سرمربیان تیم های لیگ برتری و نیز مربیان بدنساز تیم ها به بحث و گفت وگو درباره شرایط لیگ می پردازد.این نخستین بار است که ولاسکو در نشستی مشترک با حضور تمام سرمربیان تیم های لیگ برتری حضور می یابد و با آنها درباره چگونگی پیشبرد لیگ و نیز تمرینات تیم ملی به گفت وگو می نشیند.