آرشیو دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۰، شماره ۳۳۶۴
جامعه
۱۷

درختان قدیمی و ارزشمند خیابان ولیعصر تهران تا آخر اسفند واکاوی می شود

نحوه نگهداری از گیاهتان را در بوستان ها بپرسید

همزمان با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری 2300 هکتار جنگلکاری در اطراف شهر تهران در محدوده های آلاسر (شمال غرب تهران)، کهریزک، پادگان محمد رسوال الله و ارتفاعات شمال منطقه 22، امروز با حضور مسوولان شهری، (NGO) ها و شهروندان دوستدار طبیعت به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش «جام جم»، مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهر تهران از توزیع رایگان بیش از یک میلیون نهال در سطح مناطق 22 گانه شهرداری تهران و 123 بوستان شهر بین شهروندان تهرانی در هفته منابع طبیعی خبرداد.

علی محمد مختاری با اشاره به توزیع کیسه های کود و بروشورهایی به منظور آشنایی شهروندان با نحوه کاشت و نگهداری از این گیاهان افزود: همچنین کارشناسان سازمان پارک ها نیز با حضور در 123 بوستان شهر به پرسش های شهروندان درخصوص گل ها و گیاهانی که در منزل دارند، پاسخ خواهند داد.

اجرای طرح واکاری درختان چنار خیابان ولیعصر به منظور ساماندهی، بازسازی و حفاظت از درختان قدیمی و ارزشمند این خیابان از مدتی پیش آغاز شده است که علی محمد مختاری در توضیح این طرح گفت: عملیات واکاری درختان چنار خیابان ولیعصر(عج) از میدان راه آهن تا میدان تجریش از 2 ماه پیش آغاز شده و تا آخر اسفند به پایان خواهد رسید.