آرشیو شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۰، شماره ۲۰۱۷۱
حوادث
۱۵

روابط عمومی آموزش و پرورش: ارسال پیامک برای حضور اجباری دانش آموز در مدرسه مورد تایید نیست

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش مدیران مدارس را از ارسال پیامک به دانش آموزان مبنی بر حضور اجباری در روزهای 27 و 28 اسفند در مدارس منع کرد.

علی فرهادی، رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در گفت وگو با فارس درخصوص پیامک تعدادی مسئولان مدارس مبنی بر حضور اجباری دانش آموزان در روزهای 27 و 28 اسفند، گفت: چنین پیامک هایی مورد تایید آموزش و پرورش نیست و لازم الاجرا نیز نخواهد بود.

وی ادامه داد: دانش آموزان می توانند در روزهای شنبه و یک شنبه 27 و 28 اسفند با اطلاع خانواده در مدرسه حضور نداشته باشند و مدیران مدارس نیز مخالفتی نمی کنند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: همانطور که وزیر آموزش و پرورش اعلام کرده است، مسئولان مدارس به خانواده ها درباره غیبت دانش آموزان در روزهای 27 و 28 اسفند سخت نمی گیرند و غیبت دانش آموزان موجه است.

در همین حال سیدعلی یزدیخواه مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران هم در گفت وگو با همین خبرگزاری از مسئولان مدارس خواست که درخصوص موجه کردن غیبت دانش آموزان در روزهای 27 و 28 اسفند ماه با اولیا همکاری کنند.

یزدیخواه با اشاره به سامانه 1820 آموزش و پرورش تهران، بیان کرد: سامانه 1820، خط ارتباطی اولیای دانش آموزان با آموزش و پرورش است و خانواده ها می توانند مشکلات خود را به این سامانه گزارش کنند؛ اگر نگران غیبت فرزند خود در مدرسه نیز هستند می توانند اطلاعات فرزند و نام مدرسه را به سامانه اطلاع دهند که ما غیبت فرزندشان را با هماهنگی مدرسه موجه کنیم.