آرشیو شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۰، شماره ۲۰۱۷۱
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۱۳

آغازهفته بیست و هشتم لیگ برتر

پایان خوش پیروزی با پیروزی پرگل برابر نفت

تیم فوتبال پیروزی آخرین دیدار خود در سال 90 را در شرایطی با برتری پرگل برابر نفت تهران به پایان رساند که ایمون زاید پس از سه گلی که در دیدار برابر استقلال به ثمر رساند، پس از هفته ها بازهم موفق شد یک گل برای سرخپوشان به ثمر برساند.

هفته بیست و هشتم یازدهمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور از ساعت 30:16 دقیقه دیروز با دیدار تیم های نفت تهران و پیروزی در ورزشگاه آزادی آغاز شد که در پایان این دیدار شاگردان مصطفی دنیزلی موفق شدند برابر حریف خود به پیروزی 3 بر صفر برسند.

در این دیدار که به قضاوت احمد صالحی و در حضور کمتر از 10 هزار تماشاگر برگزار شد، سیامک کورشی(27 گل به خودی)، ایمون زاید(55) و امیرحسین فشنگچی(84) برای پیروزی گلزنی کردند تا سرخپوشان در آخرین بازی خود در سال 90 به یک پیروزی پرگل دست پیدا کنند.

شاگردان مصطفی دنیزلی با این پیروزی 38 امتیازی شدند و هر چند با فولاد هم امتیاز هستند اما به خاطر تفاضل گل کمتر در رده هشتم جدول رده بندی باقی ماندند. تیم فوتبال نفت تهران نیز که در نیم فصل دوم نتوانست روند خوب نیم فصل اول را ادامه دهد با وجود این شکست 44 امتیازی باقی ماند و در رده چهارم جدول جای گرفت.

هفته بیست و هشتم رقابتهای لیگ برتر طبق برنامه امروز با برگزاری 6 دیداردر شرایطی پیگیری خواهد شد که دربی گیلان در رشت، مصاف تیم علی دایی با تیم صدرنشین سپاهان در اصفهان ورویارویی تیم احیا شده سایپا با تراکتور سازی در کرج از جذابیت بالایی برخوردار است:برنامه کامل بازی های هفته بیست و هشتم به این شرح است:

شنبه - 27/12/90

¤ داماش گیلان - ملوان بندرانزلی

¤ شهرداری تبریز - صبای قم

¤ مس کرمان - فولاد خوزستان

¤ سایپای البرز - تراکتورسازی تبریز

¤ صنعت نفت آبادان - مس سرچشمه

¤ سپاهان اصفهان- راه آهن

- تمام دیدارهای فوق ساعت 16 برگزار می شود.

شنبه - 5/1/1391

¤ استقلال - ذوب آهن اصفهان(ساعت 17)

¤ فجرسپاسی شیراز - شاهین بوشهر(ساعت 17)