آرشیو دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۱، شماره ۳۳۷۶
حوادث
۱۹

3 مسافر در آتش اتوبوس تهران مشهد سوختند

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان تخت جلگه خراسان رضوی از سوختگی 18 نفر و مرگ 3 نفر دیگر از مسافران در پی آتش سوزی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور سبزوار به نیشابور خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ مهدی غلامزاده در این ارتباط گفت: در پی اعلام یک فقره آتش سوزی اتوبوس مسافربری در ساعت 45/6 شنبه 12 فروردین ماه در محور سبزوار به نیشابور که از تهران به مقصد مشهد در حرکت بود، نیروهای انتظامی، امدادی، آتش نشانی و پلیس راه در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی و امدادی، مصدومان به بیمارستان های سطح شهرستان نیشابور انتقال یافتند.

غلامزاده خاطرنشان کرد: آتش سوزی اولیه در قسمت جعبه پایین اتوبوس رخ داده و هنوز علت وقوع آن مشخص نشده است و همین آتش سوزی باعث شده راننده کنترل وسیله نقلیه را از دست بدهد و با حفاظ سمت چپ کنار جاده برخورد کند.

به گفته جانشین فرمانده انتظامی شهرستان تخت جلگه خراسان رضوی، در پی وقوع این حادثه اتوبوس آتش گرفته و 18 مسافر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند که 3 نفر داخل اتوبوس بر اثر شدت سوختگی فوت کردند که 2 نفر از فوت شدگان که مادر و فرزند هستند، شناسایی شدند.

وی با بیان این که حال یک نفر از مصدومان اعزام شده به بیمارستان نیز وخیم اعلام شده است، گفت: تحقیقات پلیسی و سازمان آتش نشانی در خصوص علت وقوع این حادثه ادامه دارد.

نجات 4 گمشده در ارتفاعات عروسان شهرستان خور و بیابانک

نیروهای امدادگر جمعیت هلال احمر خور و بیابانک 4 نفر را که در ارتفاعات عروسان به دلیل آشنا نبودن با منطقه گم شده بودند، نجات دادند. رئیس جمعیت هلال احمر این شهرستان با بیان این که این 4 نفر در ارتفاعات روستای عروسان کوره گز راه را گم کرده بودند، گفت: 6 نفر از نیروهای هلال احمر در قالب یک تیم امدادی، این افراد را نجات دادند. ایرجی افزود: نیروهای امدادی توانستند پس از 7 ساعت تلاش و جستجو این افراد را نجات دهند.