آرشیو شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۱، شماره ۷۵۲۷
سیاسی
۳

سردار سرتیپ فدوی: تحریم های نفتی اخیر ایران، آمریکا و همدستانش را رسوا کرد

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به رشد روز افزون ایران در عرصه های مختلف از جمله تسلیحات نظامی، توانمندیها و قابلیتهای ایران را مورد تاکید قرار داد و گفت: تحریم های نفتی اخیر ایران، آمریکا و همدستانش را رسوا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی روز سه شنبه در مراسم بزرگداشت حادثه طبس در محل وقوع واقعه طبس اظهار داشت: امکانات داخلی ایران اسلامی امروز به اندازه ای است که حتی خود آمریکایی ها اعتراف می کنند که خلیج فارس تحت کنترل همه جانبه و شدید نیروی دریایی سپاه است.

وی تصریح کرد: این کنترل حتی در آبهای بین المللی نیز وجود دارد و آمریکا با آن همه سلاح و امکانات امروز دیگر قدرت برتر جهان نیست.فدوی عنوان کرد: آمریکا از توانمندی نظامی بسیار بالایی برخوردار است و در برخی موارد قدرت و امکاناتش با هیچ کشوری قابل مقایسه نیست اما نمی تواند با کشوری همچون ایران در بیفتد زیرا دست خدا و عنایت الهی با ملت اسلامی ایران است و هیچ قدرتی بالاتر از قدرت خدا نیست و شاهد آن واقعه صحرای طبس است.وی یادآور شد: آمریکا با آن همه سلاح، امکانات، نیروهای آموزش دیده و... از مشتی خاک و شن بی جان شکست خورد و این جز اراده خداوند متعال نیست.