آرشیو یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱، شماره ۳۴۰۳
صفحه اول
۱

استخدام حق التدریسی های دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد

به گفته سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای، استخدام حق التدریسی های دانشگاه فنی و حرفه ای با 2 رای مخالف توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی امکانپذیر نشد.

سهراب رضایی در گفت وگو با مهر درباره آخرین وضعیت استخدام حق التدریسی های این دانشگاه گفت: پیش از این دانشگاه فنی و حرفه ای به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد کرده بود که حق التدریسی های این دانشگاه در قالب 60 هزار حق التدریسی آموزش و پرورش جذب شوند که این موضوع هم در کمیسیون آموزش مجلس تصویب شد.

وی اضافه کرد: با این حال، استخدام حق التدریسی های فنی و حرفه ای در صحن علنی مجلس تنها با اختلاف 2 رای به تصویب نرسید.

به گفته سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای، این دانشگاه تاکید دارد که حق التدریسی هایش حتما در سال جاری به علت نیازی که دانشگاه به آنان دارد، استخدام شوند.

رضایی با بیان این که دانشگاه فنی و حرفه ای 2 پیشنهاد دیگر در زمینه جذب این عده به دولت، وزارت علوم و مجلس شورای اسلامی ارائه کرده است، اظهار کرد: یکی از پیشنهادها این بود که این 2700 نفر حق التدریسی را که بیشتر در بخش های اداری و کارگاهی این دانشگاه فعال هستند، توسط دانشگاه فنی و حرفه ای جذب شوند و اگر اجازه این اقدام را نمی دهند، بار دیگر پیشنهاد جذب آنان همراه با حق التدریسی های آموزش و پرورش به مجلس ارائه شود. سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای تاکید کرد که همان 2 رای مخالف سبب شد همترازان حق التدریسی های فنی و حرفه ای استخدام شوند، اما حق التدریسی های دانشگاه فنی و حرفه ای همچنان بلاتکلیف بمانند.