آرشیو چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱، شماره ۵۰۷۹
سیاسی
۲

خبر

تبریک رحیمی به نخست وزیر جدید روسیه

معاون اول رئیس جمهور در پیامی به دیمیتری مدودف، انتخاب وی به عنوان نخست وزیر جدید روسیه را تبریک گفت. در پیام محمدرضا رحیمی به نخست وزیر جدید روسیه آمده است: اطمینان دارم تجارب جناب عالی در زمینه همکاری با جمهوری اسلامی ایران، شرایط مناسبی را برای گسترش بیش از پیش مناسبات دوستانه میان دو کشور در تمامی زمینه ها فراهم خواهد آورد.

ابلاغ قانون اجازه افزایش سرمایه و سهام ایران در بانک ترمیم و توسعه

رئیس جمهور قانون اجازه افزایش سرمایه و سهام ایران در بانک بین المللی ترمیم و توسعه (IBRD) و موسسه توسعه بین المللی (IDA) از موسسه های وابسته به گروه بانک جهانی را برای اجرا ابلاغ کرد.

ایران میزبان پنج گردهمایی بین المللی

با موافقت دولت پنج گردهمایی بین المللی درحوزه فرهنگ، پزشکی، علوم ورزشی و ارتباطات و فناوری با هدف تبادل اطلاعات و تجربیات بین شرکت کنندگان و ارائه توانمندی های داخلی در زمینه های مختلف برگزار می شود.

رایزنی صهیونیست ها در امریکا درباره ایران

رئیس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی در سفری محرمانه به واشنگتن و نیویورک درباره برنامه هسته ای ایران، سوریه و حزب الله لبنان مذاکره کرد. ژنرال آویو کوچاوی با مقامات کاخ سفید و وزارت امور خارجه امریکا و نیز مقامات عالیرتبه آژانس اطلاعاتی وزارت دفاع امریکا و سازمان سیا مذاکره داشت.

نمازجمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی

نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام کاظم صدیقی اقامه خواهد شد. مراسم نماز جمعه این هفته تهران از ساعت 11:45 با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز می شود و پیش از خطبه ها، مسعود زریبافان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر سخنرانی خواهد کرد.