آرشیو سه‌شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۱۷
حوادث
۱۹

دستگیری برادران دالتون در پی شرارت

رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ از دستگیری تعدادی از اراذل و اوباش جنوب تهران موسوم به «دالتون ها» و درگیری آنها با یک گروه دیگر خبر داد.

به گزارش پایگاه پلیس، سرهنگ علیرضا محرابی گفت: در پی تماس تعدادی از شهروندان ساکن محدوده خیابان «سوری» در جنوب تهران مبنی بر درگیری و نزاع چند اراذل و اوباش با یکدیگر در این محدوده، تلاش ماموران یگان امداد و پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ برای دستگیری متهمان آغاز شد.

وی افزود: در تحقیقات معلوم شد این افراد در 2 گروه با یکدیگر درگیر شده اند؛ یک دسته برادرانی شرور معروف به «دالتون ها» با دار و دسته خود و گروهی دیگر از اراذل و اوباش سطح 2 و 3 به نام های علی، میثم، سیاوش، هادی و سعید که از مردم سلب آسایش می کردند.محرابی خاطرنشان کرد: پرونده ای در این ارتباط تشکیل شد و با دستور دادیار شعبه یک دادسرای اوین، دستگیری متهمان در دستور کار ماموران پلیس امنیت قرار گرفت.وی تصریح کرد: بلافاصله ماموران در عملیاتی پلیسی همه متهمان را دستگیر کردند که آنها پس از اعتراف به جرایم خود برای سیر مراحل قضایی تحویل دادسرا شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اضافه کرد: با توجه به متواری بودن یکی از این متهمان به نام میثم ماموران با استفاده از شگردهای پلیسی، مخفیگاه وی را شناسایی و در عملیاتی دیگر این متهم شرور را نیز دستگیر کردند. در بازرسی از محل اختفای وی مقداری مشروب الکلی و یک عدد گاز اشک آور کشف و ضبط شد.تحقیق از اوباش ادامه دارد.