آرشیو سه‌شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۱۷
ورزشی
۱۸

بنا: اقتدار کشتی ایران را نشان دادیم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی پس از سومین قهرمانی پیاپی شاگردانش در رقابت های جام جهانی روسیه گفت: اهتزاز پرچم ایران زیباترین لحظه زندگی من است.

پس از آن که فرنگی کاران کشورمان بر تیم های جمهوری آذربایجان، بلاروس، روسیه، بلغارستان و ترکیه غلبه کرده و در خاستگاه کشتی دنیا بر سکوی قهرمانی ایستادند، محمد بنا سرمربی تیم ملی و کسی که در سال های اخیر افتخارات بی نظیری را برای کشتی ایران کسب کرده است، به سایت فدراسیون گفت: با وجود این که تیم ما با مشکلات زیادی عازم روسیه شد و به دلیل دیر صادر شدن روادید 2 کشتی گیر اصلی مان یک ساعت مانده به وزن کشی به شهر محل برگزاری این رقابت ها رسیدند، اما توان خود را به خوبی نشان دادیم.

وی افزود: با این شرایط سخت فکر نمی کردم فرنگی کارانم این چنین ظاهر شوند، ولی آنها در این رقابت ها توانمندی و پتانسیل بالای خود را نشان داده و باغیرت و تعصب مثال زدنی شان توانستیم با اقتدار و برای سومین سال متوالی قهرمان جام جهانی شویم.

بنا تصریح کرد: شاید خوشبین ترین افراد نیز فکر نمی کردند با توجه به شرایط سخت اعزام ما به روسیه و همچنین گروه سختی که در آن قرار داشتیم جزو 3 تیم هم باشیم، اما فرنگی کاران ایران بار دیگر نشان دادند در رقابت تیمی بهترین تیم جهان هستند و این قهرمانی هدیه ای به مردم ایران است.