آرشیو شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۲۹
ورزشی
۱۸

رودکی زیر تیغ جراحی؛ سلیمی به المپیک می رسد

محمد رضا رودکی، ملی پوش جودوی کشورمان شانس حضور در بازی های المپیک را از دست داد، اما بهداد سلیمی ملی پوش وزنه برداری می تواند در لندن روی تخته برود.

لطفعلی پورکاظمی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با بیان این مطلب درباره آخرین وضعیت مصدومیت رودکی گفت: متاسفانه این قهرمان شایسته و پرافتخار جودو به هیچ عنوان قادر به حضور در بازی های المپیک لندن نیست. چهارشنبه شب رودکی توسط دکتر محمد رازی نایب رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تحت معاینه دقیق قرار گرفت و مشخص شد از ناحیه عضله چهار سر ران دچار پارگی شده و باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

براین اساس سرگروه تیم ملی جودوی کشورمان که هفته گذشته در اردوی روسیه دچار آسیب دیدگی شد، صبح امروز (شنبه) توسط دکتر رازی در بیمارستان آتیه تهران تحت عمل جراحی قرار می گیرد. طبق نظر پرشکان پای آسیب دیده این عضو تیم ملی جودو به مدت 30 روز باید در آتل بماند.رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد بهداد سلیمی نیز گفت: مصدومیت این قهرمان جهان جدی نیست و با انجام چند جلسه فیزیوتراپی بهبود یافته و می تواند در المپیک لندن برای کسب افتخار روی تخته برود. واقعیت موضوع این است که درد زانوی بهداد سلیمی پس از بازی های آسیایی گوانگجو کم و بیش وجود داشته و با فیزیوتراپی این مصدومیت بهبود می یابد.