آرشیو سه‌شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۱، شماره ۳۴۴۹
حوادث
۱۹

عروس خانواده پس از شکایت مالباخته دستگیر و تحقیق از او ادامه دارد

سرقت طلای 18 میلیونی، عروس خانواده را به دردسر انداخت

در پی سرقت طلاهای 18 میلیون تومانی یک زن در شهریار، همسر برادر او به عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت شد.

به گزارش جام جم، چند روز پیش زنی با حضور در پلیس آگاهی شهریار در غرب استان تهران، علیه عروس خانواده به اتهام سرقت طلاهایش شکایت کرد.

شاکی گفت: روز حادثه همسر برادرم برای کمک در امور خانه به خانه مان آمد. در پشت بام در حال شستن فرش بودیم که او به بهانه رفتن به دستشویی به اتاق رفت و بعد از پنج دقیقه بازگشت.

وی افزود:پس از دقایقی با شنیدن فریاد های شوهرم که می گفت دزد آمده، دزد آمده، هر دو سراسیمه وارد خانه شدیم و دیدیم در خانه نیمه باز است و طلاهایم را دزدیده اند.

سرقت طلای 18 میلیونی

زن شاکی یادآور شد: غیر از دو حلقه انگشتری، بقیه طلاهایم که 18 میلیون تومان ارزش داشت، به سرقت رفته بود. وی اضافه کرد: در حالی که شوکه بودم، عروسمان محتویات کیفش را روی زمین ریخت و با گفتن این جمله که من طلاها را ندزدیده ام، به خانه اش بازگشت.

شاکی گفت با توجه به این که شوهرم چند دقیقه بعد از بازگشت عروسمان به پشت بام، متوجه باز بودن در خانه و سرقت شده بود و لنگه کفش او نیز میان در قرار داشت، به وی ظنین شدیم.

در پی شکایت این زن، عروس خانواده بازداشت و برای تحقیقات به مرکز پلیس منتقل شد.

انکار سرقت طلای خواهر شوهر

این زن در بازجویی ادعا کرد از محل طلاها اطلاع داشته اما مرتکب سرقت نشده است. روز حادثه نیز برای رفتن به دستشویی از پشت بام به خانه خواهر شوهرش رفته و قصد سرقت نداشته است. در پی اظهارات ضد و نقیض این زن، تحقیقات از وی ادامه دارد.