آرشیو چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۱، شماره ۳۴۶۱
حوادث
۱۹

دختر 7 ساله گروگان 2 برادر آدم ربا

دو برادر آدم ربا که به دلیل اختلاف مالی، دختر بچه هفت ساله ای را ربوده بودند، از سوی ماموران پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش مهر، چندی پیش مردی هراسان با مراجعه به ماموران شهرستان ایرانشهر، از گم شدن دخترهفت ساله اش خبر داد و به ماموران گفت: دخترم محدثه ساعتی قبل از مقابل خانه ناپدید شده و احتمال می دهم او را ربوده باشند.

در پی این شکایت، ماموران پلیس آگاهی شناسایی ربایندگان و آزادی دختر هفت ساله را در دستور کار قرار دادند. در بررسی های اولیه معلوم شد محدثه را دو نفر ربوده اند و برای آزادی وی چند صد میلیون تومان پول می خواهند.

در ادامه ماموران با اطلاع از این که آدم ربایان به شهرستان نیکشهر متواری شده اند، طرح مهار و کنترل ورودی خروجی های شهر را به اجرا گذاشتند.

سرانجام تیم گشتزنی پلیس موفق شد دو آدم ربا را در حالی که با موتور سیکلت مشغول پرسه زنی در خیابان های نیکشهر بودند، شناسایی کنند؛ اما آدم رباها با دیدن ماموران پا به فرار گذاشتند که پس از تعقیب و گریز دستگیر شدند.

وحید و سعید که برادر هستند، با انتقال به اداره آگاهی به جرم خود اعتراف و عنوان کردند دختر هفت ساله را به علت اختلاف مالی با پدرش ربوده اند. با اعتراف متهمان، ماموران محدثه را از مخفیگاه متهمان آزاد کرده و تحویل خانواده اش دادند. تحقیق از دو متهم آدم ربا ادامه دارد.