آرشیو یکشنبه ۸ امرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۷۰
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

این مجموعه، فرهنگ آپارتمان نشینی را به تصویر می کشد

«قهر و آشتی» در شبکه یک

سریال «قهر و آشتی» به تهیه کنندگی و کارگردانی علی ژکان در 70 قسمت 20 دقیقه ای بزودی از شبکه یک سیما پخش می شود. علی ژکان تهیه کننده و کارگردان سریال قهر و آشتی در این باره به جام جم گفت: 80 درصد سریال تا به حال در تهران و در محله های نیایش ضبط شده و 20 درصد باقیمانده مربوط به صحنه های خارجی می شود. وی در خصوص تدوین این مجموعه افزود: 75 درصد این سریال همزمان با تصویربرداری توسط رضا سورانی تدوین شده است. محمد صادقی، فلور نظری و محمد شیری بازیگران آخرین صحنه از مجموعه قهر و آشتی بودند.

ژکان ادامه داد: قهر و آشتی روایت زندگی ساکنان مجتمع 13 واحدی است که بعد از گذشت سال ها قرار است تعمیر شود. بازسازی ساختمان به اشکان جاوید، مهندس ساختمان و الهام شایسته، مدیر شرکت آشیان محول می شود. آنها که بتازگی به عقد هم درآمده اند، تصمیم دارند بعد از انجام کار تعمیرات، مراسم عروسی خود را برگزار کنند. الهام 20 سال پیش، بعد از برهم خوردن قرار ازدواجش با اشکان با فرد دیگری ازدواج می کند و همسرش دو سال بعد از ازدواج بر اثر حادثه رانندگی فوت می کند. هم اکنون الهام با دختر 19 ساله و مادرش زندگی می کند و حالابا بازگشت اشکان، قصد ازدواج دوباره با او را دارد، اما مشکلات رهایشان نمی کند.

داریوش ارجمند، کاوه کاویان، مهشید افشارزاده، ژیلاسهرابی، سعید پیردوست، اسماعیل پوررضا، شهین تسلیمی، شیوا خنیاگر، قربان نجفی، رضا بهبودی، حسن خلیلی فر، محمد ساربان، پرویز سیرتی و... در این مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداختند. برخی عوامل سازنده مجموعه تلویزیونی قهر و آشتی عبارتند از مدیر تصویربرداری: فرزین خسروشاهی و احمد احمدی، مدیر صدابرداری: احمد صالحی، تدوین: رضا سورانی، مدیر تولید: سیدجعفر صمدی، سرپرست نویسندگان: سعید خواجه افضلی، برنامه ریز: سعید بیات، منشی صحنه: نازنین هنرخواه، موسیقی: محمد سالاروند و صدابردار: محمود خرسند.

قهر و آشتی کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست.