آرشیو یکشنبه ۸ امرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۷۰
ورزشی
۱۸

فرگوسن: کاگاوا ستاره آینده اولدترافورد است

درخشش شینجی کاگاوا هافبک ژاپنی منچستریونایتد در دیدار دوستانه با شانگهای چین، بهانه خوبی بود تا سر آلکس فرگوسن بار دیگر لب به تحسین شاگرد جدیدش بگشاید.

شینجی کاگاوا، هافبک جدید منچستر در دیدار دوستانه ای که تیمش با شانگهای چین داشت، تک گل بازی را در دقیقه 68 به ثمر رساند. پس از این بازی سرآلکس فرگوسن، سرمربی منچستر یونایتد گفت: او در این بازی عالی بود، با وجود این معتقدم نمی توان صرفا پس از یک فصل درباره عملکردش قضاوت کرد و باید عملکرد او را در فصل دوم حضورش در اولدترافورد ارزیابی کنیم. گاوای بیست و سه ساله آزمایش سختی پیش رو دارد؛ چراکه حریفان بخوبی او را می شناسند. شینجی، بازیکن سریع و خوبی است و با جدیت و تمرکز زیاد کار می کند و امید زیادی به درخشش او داریم.

این در حالی است که کاگاوا در گفت وگو با رسانه های ژاپنی گفت: اطمینان دارم که می توانم خود را با فضای جدید در منچستریونایتد سازگار کنم. باید اعتماد به نفس خود را حفظ کنم و با جدیت به کار خود ادامه دهم. براین باورم که از لحاظ فنی می توانم موثر ظاهر شوم.

کاگاوا در سال 2010 با رقم 350 هزار یورو از تیم اوساکا ژاپن به دورتموند پیوست و در 49 بازی که در ترکیب این تیم به میدان رفت، 21 گل به ثمر رساند و سرانجام با 16 میلیون یورو به اولدترافورد کوچ کرد.