آرشیو یکشنبه ۸ امرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۷۰
حوادث
۱۹

حمله سارقان مسلح به یک مرغداری

در پی افزایش قیمت و نایاب شدن مرغ، یک واحد مرغداری در جاده بندرتیاب از توابع بخش مرکزی شهرستان میناب توسط دو فرد مسلح سرقت شد.

مرغدار مالباخته به مهر گفت: سارقان ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد به بهانه پرسیدن آدرس به مرغداری آمدند و سپس از من درخواست آب کردند. بلافاصله پس از برگشتن من، آنها سلاحی را به سمتم گرفته و مرا تهدید کردند.

مصطفی ذاکری افزود: آنها وقتی متوجه شدند سالن های مرغداری از مرغ خالی است، از من خواستند تا هرچه پول دارم، به آنها تحویل دهم. یکی از آنها هم با تهدید رمز کارت عابر بانک و سوخت و نیز سوئیچ خودرویم را از من گرفت.

وی ادامه داد: آنها مبلغ 110 میلیون ریال پول موجود در داشبورد خودرویم را نیز سرقت کردند و پس از بستن دست و پای من و قفل کردن در مرغداری از بیرون، با موتور سیکلت از محل متواری شدند.

وی اضافه کرد: پس از فرار سارقان با تلاش فراوان دست و پایم را باز کردم و با سرعت خود را به نزدیک ترین مرغداری رساندم و با 110 تماس گرفتم. در مسیر متوجه صدای موتورسیکلت آنها شدم که به کانال آب افتاده بودند و تلاش می کردند خود و موتورشان را از چاله نجات دهند؛ اما ترس از شلیک گلوله اجازه نداد به طرفشان بروم.

وی یادآور شد: چند لحظه پس از تماس من، یکی از نیرو های پاسگاه تیاب تلفنی تماس گرفت و با بیان این که فرمانده پاسگاه برای ماموریت خارج از محدوده است، گفت که نمی توانند به محل وقوع جرم بیایند.

این مرغدار افزود: این حادثه ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد اتفاق افتاد اما نیروی انتظامی ساعت 9 صبح برای صورتجلسه به محل جرم مراجعه کرد و با اشاره به این که شب گذشته برای جمع آوری سوخت قاچاق ماموریت داشتند و احتمال داده بودند تماس تلفنی و درخواست کمک من برنامه ریزی شده و از سوی قاچاقچیان سوخت برای دور کردن آنها از محل ماموریت بوده، به این درخواست توجهی نکرده اند.