آرشیو یکشنبه ۸ امرداد ۱۳۹۱، شماره ۲۷۰۱
فرهنگ و هنر
۳۲

روزی یک میلیون تومان هزینه یک بیلبورد سینمایی در اتوبان همت

سعید خانی مدیر پخش موسسه نسیم صبا قیمت یک بیلبورد سینمایی را در اتوبان پرترددی مثل همت 15 میلیون تومان برای 15 روز عنوان کرد.

به گزارش کافه سینما، سعیدخانی مدیر پخش موسسه نسیم صبا در گفت وگو با خبرگزاری سینمای ایران در خصوص تبلیغات سینمایی گفت: تبلیغات سینمایی ما در شهرستان ها به شدت ضعیف است و در تهران هم خیلی شرایط مناسب نیست؛ ولی به نسبت وضعیت وخیم شهرستان ها از شرایط بهتری برخوردار است.

وی افزود: متاسفانه کسانی که در زمینه تبلیغات سینمایی و پخش فیلم ها فعالیت می کنند، اشخاصی هستند که از قبل در این کار بوده و هیچ نوآوری و تفکر جدیدی ندارند. در گذشته اطلاع رسانی چندانی در خصوص فیلم ها صورت نمی گرفت و در حال حاضر نیز همان اشخاص مشغول به کارند و اتفاق جدیدی صورت نگرفته است.

وی اظهار کرد: ما در زمینه تبلیغات موارد مختلفی داریم از تبلیغات محیطی گرفته تا پخش تیزر و آنونس ولی تنها به تیزر اکتفا می شود و دیگر بخش ها بدون توجه رها می شود. به نظر من در کنار تیزر باید به موارد دیگر تبلیغاتی مثل تبلیغات محیطی، پوسترها و بیلبوردهای شهری، پیامک های تبلیغ و اطلاع رسانی فیلم، مطبوعات و... هم توجه شود. متاسفانه در حوزه پخش اشخاصی که فعالیت می کنند چندان رغبتی نشان نمی دهند.

وی ضمن بیان اینکه حمایتی از سینما صورت نمی گیرد، گفت: در تلویزیون از زمان آمدن آقای ضرغامی حمایت بیشتری صورت گرفت؛ ولی ما بیشترین مشکلات را در تبلیغات محیطی یک فیلم داریم که هیچ حمایتی از آن نمی شود و هزینه های خیلی بالایی دارد. به طور مثال یک بیلبورد خوب در اتوبان پرترددی مثل همت برای 15 روز و تنها برای یک تابلو 15 میلیون تومان هزینه در بر دارد که در این زمینه شدیدا نیازمند حمایت شهرداری هستیم.