آرشیو شنبه ۲۱ امرداد ۱۳۹۱، شماره ۵۱۴۹
ایران شوک
۲۱

پیام عجیب شرکت هواپیمایی آلاسکا برای مسافران

گروه شوک: یکی از مسافران خطوط هوایی آلاسکا که در ارتفاع چند هزار پایی متوجه شکستگی گوشه ای از بال هواپیما شده بود با دیدن پیامی با مضمون «ما از این خرابی مطلعیم» دچار وحشت شدیدی شد و مسئولان پرواز را در جریان گذاشت.

این مسافر آشفته با هراس فراوان موضوع را به خدمه پرواز اعلام کرد. اعتراض دیگر مسافران به مسئولان پروازی بالاگرفت و شرایط آنقدر بغرنج بود که خلبان وارد عمل شد و با ایمن اعلام کردن پرواز همه را موقتا آرام کرد، اما این ماجرا همین جا به پایان نرسید و مسافران معترض با عکس گرفتن از بال شکسته هواپیما و پیام کنارش آن را در اینترنت و در معرض دید هزاران کاربر قرار دادند و هجمه انتقادات را به سوی شرکت هوایی آلاسکا روانه کردند.

با بالاگرفتن موضوع، سخنگوی این شرکت هواپیمایی در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد و ضمن عذرخواهی از مسافران، این اقدام شرکت را این چنین توجیه کرد: «مشکل بال هواپیما از مدت ها قبل وجود داشته و ما در جریان آن هستیم. از آنجا که در هر پرواز یکی از مسافران آن را گوشزد می کرد ما پیامی در کنارش نوشتیم که آنها بدانند موضوع تحت کنترل ماست. هر خلبان پیش از پرواز نیز کل هواپیما را چک می کرد و این نقص را در گزارش خود می آورد و در نهایت به ایمن بودن پرواز نیز تاکید می کردند.

البته پس از مدتی متن پیام موجودی روی بال پاک شد، اما شکستگی همچنان پابرجا مانده است.»