آرشیو شنبه ۲۱ امرداد ۱۳۹۱، شماره ۵۱۴۹
شوک ویژه
۲۴

خواستگاری از 30 دختر به سبک شیطان

خواستگار شیک پوش با چرب زبانی توانست 30 زن را در رویای ازدواج اغفال کرده و آنان را در برابر دوربین مخفی بکشاند. سرهنگ حسین بیدمشکی، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با بیان اینکه در 17 خردادماه سال جاری زنی مدعی شد که از سوی خواستگارش اغفال شده است، گفت: این زن مدعی شده که مردی شیک پوش به نام «محمدرضا» به بهانه ازدواج وی را فریب داده، سپس با تهیه فیلم سیاه از وی 55 میلیون ریال پول و یک موبایل اخاذی کرده است و خواستار ردیابی این مرد شیطان صفت شد.

این زن در تحقیقات گفت که چندی پیش نیز «محمدرضا» وی را در نقش خواهرش به خواستگاری دختر دیگری در مشهد برده است و همین نشان داد وی با استفاده از این شگرد دختران زیادی را اغفال کرده است.

با دستور قضایی پلیس آگاهی طرقبه شاندیز مامور ردیابی خواستگار تبهکار شد و سرانجام «محمدرضا» در خانه اش به دام افتاد.

سرهنگ بیدمشکی با بیان اینکه کارآگاهان در بازرسی از خانه وی گوشی تلفن همراه زن جوان و یک کیس کامپیوتر را کشف کردند، گفت: محمدرضا در بازجویی ها و در مواجهه با شواهد و مدارک لب به اعتراف باز کرد اما ادعاهای زن جوان را قبول نکرد.

وی با بیان اینکه خواستگار تبهکار علت و انگیزه اصلی خود را از اغفال دختران، خیانت همسر سابقش دانسته بود، گفت: کارآگاهان در بررسی گوشی موبایل این مرد 30 شماره تلفن متعلق به زنان را کشف کردند که احتمالا او با آنان در ارتباط بوده است و در بررسی ها دریافتند که بیشتر دختران به خاطر حفظ آبرو و حیثیت و ترس به طرح شکایت نپرداخته اند.