آرشیو پنجشنبه ۲۶ امرداد ۱۳۹۱، شماره ۵۱۵۴
تولید
۷

رئیس شورای اصناف کشور خبر داد: آغاز برگزاری نمایشگاه های پائیزه از 15 شهریور

گروه اقتصاد: رئیس شورای اصناف کشور از برگزاری 300 نمایشگاه عرضه مستقیم کالابه مناسبت بازگشایی مدارس در سراسر کشور خبر داد و گفت: کالاهای اساسی و لوازم مدرسه شامل کیف و کفش و پوشاک مدارس و لوازم التحریر مورد نیاز دانش آموزان با 10 تا 30 درصد تخفیف در این نمایشگاه ها عرضه می شود. به گزارش خبرنگار قاسم نوده فراهانی در یک نشست خبری افزود: نمایشگاه عرضه مستقیم کالابه مناسبت بازگشایی مدارس از 15 تا 24 شهریورماه در سراسر کشور برگزار می شود و در شهر تهران نیز در پنج نقطه شامل حکیمیه تهرانپارس، فرهنگسرای خاوران، بوستان ولایت، پارک ارم و مصلای تهران برپا خواهد شد.

او توضیح داد: تاریخ برگزاری نمایشگاه های تهران جز در مصلای امام خمینی همان تاریخ سایر استان هاست اما در مصلای امام خمینی تهران نمایشگاه پائیزه از 23 تا 31 شهریورماه برگزار خواهد شد.

این فعال صنفی تصریح کرد: هدف ما عرضه مستقیم و بی واسطه کالااست تا مردم با خرید بدون واسطه اقلام، از تخفیف خوبی در حد 10 تا 30 درصد بهره مند شوند.فراهانی با بیان این که 300 نقطه در سراسر کشور میزبان برگزاری نمایشگاه های پائیزه هستند، خاطرنشان کرد: 1000غرفه امسال در این نمایشگاه ها حضور دارند و در تهران از 10 صبح تا 10 شب به مردم خدمات رسانی خواهند کرد.رئیس شورای اصناف با بیان این که بیشتر کالاهای عرضه شده در نمایشگاه ها بویژه در بخش نوشت افزار و لوازم مدرسه، خارجی است، اظهار داشت: از طراحان داخلی درخواست شده تا طرح هایی را برای تولید ارائه دهند که از شخصیت های محبوب کودکان باشد تا استفاده آنها از تولیدات داخلی را ترغیب کند. وی گفت: حساب امداد اصناف برای بازسازی خرابی های زلزله آذربایجان فعال شده و آماده پذیرش کمک های اصناف هستند.