آرشیو سه‌شنبه ۷‌شهریور ۱۳۹۱، شماره ۳۴۹۴
پرونده
۱۱

الله کرمی: تیراندازان ایران چیزی از حریفان کم ندارند

سرمربی تیم تیراندازی بانوان تاکید دارد که شاگردانش به لحاظ فنی چیزی از رقیبان جهانی خود کم ندارند و نسبت به درخشش دو بانوی تیرانداز ایران در لندن امیدوار است.

تیراندازی بانوان ایران در پارالمپیک لندن با دو تیرانداز به نام های ساره جوانمردی و عالیه محمودی حضور می یابد، دو تیراندازی که رقیه الله کرمی، سرمربی تیم ملی نسبت به عملکرد آنها خوشبین است، هر چند او هیچ قولی برای کسب مدال نمی دهد.

الله کرمی در باره شرایط شاگردانش گفت: خوشبختانه در جریان اردو​ های آماده سازی، تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم واطلاعات خوبی هم از رقیبان اصلی مان داریم. نمایندگان ایران چیزی از حریفان کم ندارند.

وی افزود: من به کسب مدال در این بازی ها خوشبینم اما هیچ قولی نمی دهم. ما در تمرینات خیلی خوب کار کرده ایم و امیدوارم نتایجی درخور توجه کسب کنیم تا با سیر صعودی این رشته در دوره های آتی پارالمپیک با تعداد تیراندازان بیشتری حضور پیدا کنیم.

الله کرمی حریفان اصلی ملی پوشان ایران را از کشورهای چین، ژاپن، روسیه و اکراین دانست و درباره چگونگی رویارویی با آنها گفت: قرعه کشی نهایی برای مشخص شدن رقبا به علت انفرادی بودن رقابت ها یک روز مانده به مسابقه انجام می شود.

عالیه محمودی یکی از ملی پوشان اعزامی به لندن که قریب چهار سال سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد و در این مدت به افتخاراتی چون کسب مدال طلادر رقابت های بین المللی اسپانیا، طلاو برنز جهانی ترکیه، نقره پیکارهای آیواز امارات و برنز بازی های پارا آسیایی گوانگجو دست یافته است، در آستانه مصاف با حریفان جهانی اش گفت: تمرینات خوبی را در ماه های گذشته پشت سر گذاشته ایم و امیدوارم در لندن نتایج خوبی کسب کنم.

ساره جوانمردی هم که در گوانگجو مدال نقره را بر گردن آویخت با تاکید بر این که با شناخت کامل به مصاف رقیبانش می رود، گفت: در مسابقات برون مرزی به شناخت خوبی از رقیبان خود که از چین، اکراین و کره جنوبی هستند، دست پیدا کرده ام. باید بگویم ما چیزی از این حریفان کم نداریم و می توانیم با آنها به رقابت بپردازیم، اما مهم این است که ما در لندن بتوانیم خودمان را اثبات کنیم.