آرشیو یکشنبه ۱۲‌شهریور ۱۳۹۱، شماره ۲۷۲۶
استان ها
۲۳

کوتاه

افتتاح 12 طرح عمرانی در خوزستان همزمان با هفته دولت

دنیای اقتصاد – اهواز – محمد علاف پور: به منظور تامین کمی و کیفی آب شرب و ارتقای شاخص های بهداشتی فاضلاب شهرهای استان، شرکت آبفای خوزستان همزمان با هفته دولت 12 طرح عمرانی را در بخش فاضلاب، اصلاح شبکه وآب شهری استان با اعتبار 77 میلیارد و 500 میلیون ریال در 6 شهر استان به بهره برداری رساند.

راه اندازی مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین و نیمه سنگین در بناب

دنیای اقتصاد - تبریز – سیما نیک رفتار: بهره برداری از مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین و نیمه سنگین شهرستان بناب همزمان با هفته دولت آغاز شد.

مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین بناب واقع در کیلومتر 2 جاده بناب – تبریز در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع و زیر بنای 540 متر مربع توسط بخش خصوصی ساخته شده و برای 4 نفر به طور مستقیم و 2 نفر به طور غیرمستقیم اشتغالزایی کرده است.

بهره برداری 22 طرح عمرانی در مغان همزمان با هفته دولت

دنیای اقتصاد - اردبیل- مهدی حسین نژاد: 22 طرح عمرانی همزمان با هفته دولت در منطقه گرمی مغان به بهره برداری رسید. این طرح ها با هزینه 56 میلیارد ریال ساخته شده است.

افتتاح گازرسانی به 6 واحد صنعتی شهرستان بوئین زهرا

دنیای اقتصاد – قزوین – مهرداد نوری: همزمان با هفته دولت طرح گازرسانی به 72 واحد صنعتی در استان قزوین به انجام رسید که سهم شهرستان بوئین زهرا 6 واحد صنعتی با اعتبار 10 میلیارد ریال بوده است.

مهندس نجفی، مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین با اعلام این مطلب همچنین درخصوص گازرسانی به کوره های آجرپزی اظهار کرد: درحال حاضر بهره برداری از گازرسانی به محور کوره های آجرپزی راه شهر و کله دره از توابع شهرستان بوئین زهرا نیز به انجام رسیده است که با بهره برداری از این دو محور امکان گازرسانی به 25 کوره آجرپزی مناطق مذکور فراهم شده است.