آرشیو یکشنبه ۱۲‌شهریور ۱۳۹۱، شماره ۵۱۶۶
شوک امروز
۲۲

روی خط شوک

ستون «روی خط شوک» اختصاص به انعکاس نکته ها و گفته های شما خوانندگان گرامی دارد. درباره هر موضوع یا رویدادی، نظر و پیشنهادی دارید، می توانید در تماس با تلفن های 88500100 و 88500101 با «شوک» در میان بگذارید تا در این ستون منعکس شود.

شکایت از آلودگی ناشی از زباله ها در خیابان توریست

حسینی در تماس با شوک گفته: خیابان توریست از یک طرف به جاده قم منتهی می شود و زیر نظر شهرداری باقرشهر است.

شهرداری باقرشهر به نظافت این قسمت از خیابان رسیدگی می کند اما سر دیگر این خیابان که به ایستگاه مترو و به در جدید بهشت زهرا واقع در منطقه 19 ناحیه 5 منتهی می شود در اثر آلودگی ناشی از زباله ها بوی تعفن همه فضای خیابان را پر کرده و انتهای خیابان به یک زباله دانی تبدیل شده است. از شهرداری منطقه 19 درخواست می کنم در نظافت و زیبایی خیابان توریست دقت نظر بیشتری داشته باشد.

مهاجران افغانی و از دست رفتن فرصت های شغلی

اختری در تماس با شوک گفته: ورود غیرقانونی و بی رویه مهاجران به داخل کشور ما نه تنها مشکلات زیادی را به وجود آورده بلکه از آنجایی که این گونه کارگران دستمزد کمتری نسبت به کارگران ایران می گیرند باعث شده فرصت های شغلی کمتر شود. از مسئولان تقاضا می کنم نسبت به ورود مهاجران غیرقانونی به داخل کشور ما جلوگیری کنند.

افزایش شکایات زندانیان

چندین زندانی از زندان های مختلف کشور تماس گرفتند و گفتند: زندانیان با مشکلات زیادی روبه رو هستند. کیفیت غذا در بعضی از زندان ها نامطلوب است و در فروشگاه مواد غذایی چیزی برای خوردن یافت نمی شود همچنین بزرگترین مشکلی که زندانیان را تهدید می کند خطر

موادمخدر است.

یارانه عقب افتاده!

یکی از خوانندگان از استان یزد با شوک تماس گرفت و گفت: کارگر هستم و خرجی یک خانواده 5 نفره بر دوش من است.

از دولت به خاطر پرداخت یارانه ها تشکر می کنم اما متاسفانه در حال حاضر 5 ماه است که یارانه خانواده ام را پرداخت نکرده اند. لطفا مسئولان در واریز یارانه های نقدی وضعیت مالی سرپرست خانوار را در نظر بگیرند.