آرشیو پنجشنبه ۲۳‌شهریور ۱۳۹۱، شماره ۲۴۹۲
ورزش
۱۵

خسته نباشید آقای صداوسیما!

علی رفسنجانی

از چند روز پیش تبلیغات صدا و سیما در راستای پخش مستقیم دیدار ایران و لبنان انجام شده بود اما دقیقا لحظه یی که باید مسابقه پخش می شد، مجری شبکه سه اعلام کرد متاسفانه تصاویر دریافتی دچار اختلال شده است!

فارغ از این بحث اما بازی ایران و لبنان یکی از دیدارهای مهم ایران در راه رسیدن به جام جهانی 2014 به دلیل اهمال کاری مسوولان ورزش رسانه ملی به افتضاح ترین شکل ممکن با تاخیری بیش از نیم ساعت به واسطه شبکه الجزیره اسپورت پخش شد.

نکته جالب اما اینجاست: در لحظاتی که صدا و سیمای ما داشت صحنه های دقیقه هفتاد و اندی این مسابقه را نشان می داد، خبر پایان بازی روی خروجی خبرگزاری های فوتبال آسیا و جهان رفت و ما هنوز درگیر اختلال در تصاویر دریافتی(!) بودیم... بماند که پس از دقایقی مزدک میرزایی اعلام کرد گویا دیگر تصاویر دریافتی دریافت نمی شود چرا که بازی با حساب یک بر صفر و با همان تک گل «عنتر» به سود لبنان به پایان رسیده است.

جا دارد از همین تریبون به مسوولان صدا و سیما خسته نباشید بگوییم که همواره در حال رتق و فتق امور مربوط به پیام های بازرگانی پخش شده میان مسابقات فوتبال بوده اند و در کنار آن، گاهی هم به پخش فوتبال می پردازند و موجبات انبساط خاطر جوانان این مرز و بوم را فراهم می آورند.