آرشیو شنبه ۲۵‌شهریور ۱۳۹۱، شماره ۲۰۳۰۶
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۱۳

فرمانده ناجا اعلام کرد: تجهیز دریابانی ایران برای کنترل بیشتر مرزهای آبی کشور

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از تجهیز دریابانی جمهوری اسلامی ایران برای کنترل بیشتر مرزهای آبی کشور در سال جاری خبر داد.

به گزارش مهر،سرتیپ احمدی مقدم ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: با این تجهیز می توان روند کنترل مرزهای آبی کشور را تا حد بسیار بالایی بهبود بخشید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مرز و کنترل آن یکی از مهمترین ابعاد برنامه ریزی نیروی انتظامی را به خود اختصاص داده است، اظهارداشت: کنترل بسیار خوبی در مرزهای طولانی ایران اسلامی وجود دارد که با توجه به اجرای طرح انسداد مرزی، می توان در دو سال آینده با اتمام این طرح، شاهد رشد بیش از پیش کنترل بر مرزهای کشور بود.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: با اجرای طرح انسداد مرزی و توجه بیشتر به حوزه مرز، اهداف پیش بینی شده کشور در این حوزه محقق می شود.

احمدی مقدم با بیان اینکه کاهش جرایم خشن مهمترین دستاورد فعالیتهای انتظامی است، گفت: امسال در عمده جرم ها به ویژه جرایم خشن، شاهد کاهش میزان وقوع جرم به دلیل قاطعیت ماموران انتظامی و همراهی قوه قضاییه در کشور بوده ایم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: قتل، سرقت مسلحانه، شرارت، نزاع دسته جمعی، سرقت بانک و طلافروشی ها امسال کاهش قابل توجهی را در کشور داشته است.

وی در ادامه با انتقاد از ذخیره طلاو ارز در منازل توسط شهروندان اعلام کرد: این امر موجب شده تا سودجویان و سارقان اقدام به سرقت این اقلام از منازل کنند که مقابله با این امر، نیازمند برنامه ریزی مسئولان برای کاهش نرخ طلاو ارز و همچنین عدم ذخیره بسیار زیاد این اقلام توسط شهروندان است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: امسال علاوه بر کاهش جرایم، شاهد کاهش مناسب میزان تصادفات نیز بودیم که امیدواریم در روزهای باقیمانده از نیمه نخست سال و در سفرهای پایان شهریور نیز این کاهش همچنان حفظ شود.