آرشیو پنجشنبه ۳۰‌شهریور ۱۳۹۱، شماره ۲۰۳۱۱
اخبار کشور
۲
خبر ویژه

اسلحه را برای تسویه حساب درون گروهی لازم داریم!

وضعیت شترمرغی گروهک های تروریست کومله و دموکرات موجب اعتراض محافل ضدانقلاب شده است که معتقدند آنها بیشتر باعث بی اعتباری می شوند تا کمک به اپوزیسیون.

پایگاه اینترنتی روز آن لاین وابسته به طیفی از عناصر اپوزیسیون مقیم پاریس با اشاره به نمایش های تبلیغاتی گروهک های کومله و دموکرات، از قول یکی از مخالفان نوشت: انشعاب های مکرر که در میان دموکرات و کومله به وجود آمد، داستان جبهه متحد را پیچیده و دست نیافتنی تر کرد. پژاک هم که جای خود دارد.

این فعال ضد انقلاب با تاکید بر عدم اقبال عمومی نسبت به گروهک های یاد شده نوشت: نباید در دام مغالطه افتاد و بین مردم با گروه کوچک و عمدتا سیاست زده عضو شبکه های مجازی «این همانی» برقرار نمود.

«صلاح الدین-خ» گروهک های مذکور را متهم به گرته برداری و نمایش کرد و گفت: این احزاب اگر می خواهند خدمتی بکنند باید در صورت آمدن بدون سلاح برگردند. اصلااین یکی از تناقضات بزرگ دیگری است که باید به آن رسیدگی شود. بعد از حدود 20 سال از ترک مبارزه مسلحانه، هنوز در اردوگاه های این گروه ها به آموزش نیروهای مسلح می پردازند. اینها برای چیست؟ به قول منصور حکمت این چند ده نفر مسلح که حتی به درد خلع سلاح اولین پاسگاه روستای مرزی هم نمی خورند! آیا اینها به عنوان اهرم فشار در بازی های سیاسی احتمالی در آینده است؟

یادآور می شود تاکنون چندین بار در میان گروهک های مسلح تسویه حساب های خونینی رخ داده و افتضاحاتی را به بار آورده است.