آرشیو شنبه ۱ مهر ۱۳۹۱، شماره ۲۰۳۱۲
تصویر روز
۱۰

کارگردان ملکه: اسکار برایم اهمیتی ندارد

درحالی که فیلم «ملکه» به عنوان اصلی ترین نامزد نمایندگی سینمای ایران برای معرفی به جایزه اسکار شناخته می شود، کارگردان این فیلم گفت که اسکار برایش فاقد اهمیت است.

فیلم سینمایی «ملکه»به کارگردانی محمد علی باشه آهنگر همزمان با هفته ی دفاع مقدس پیش از اکران در تهران، در دو سینمای آذربایجان شرقی به نمایش درمی آید.

به گزارش ایسنا، کارگردان فیلم«ملکه» گفت: برای اکران عمومی فیلم مجبور شدیم 15 دقیقه از آن را حذف کنیم، چیزی که من با آن به هیچ وجه موافق نبودم.

باشه آهنگر با اشاره به اینکه در اکران فیلم مشکلات زیادی داشتند، افزود: دو بار اکران عقب افتاد و در نهایت هشت آذر مشخص شد. اما فیلم ارزشی است و ما می خواستیم در هفته دفاع مقدس اکران داشته باشیم، برای این کار با شهرستان ها به توافق رسیدیم و در میان شهرستان هایی که اعلام آمادگی کرده بودند، تبریز را انتخاب کردیم تا بتوانیم کمکی هم به زلزله زدگان کنیم.

بنا بر این گزارش، کارگردان فیلم «ملکه» در بخش دیگری از این نشست به حاشیه معرفی فیلم به اسکار اشاره کرد و گفت: اینکه فیلم به اسکار برود یا نه، برای من مهم نیست، فقط از منتقدان می خواهم برخورد منصفانه داشته باشند و بر اساس فیلم دیده صحبت کنند.