آرشیو شنبه ۱ مهر ۱۳۹۱، شماره ۲۰۳۱۲
شهرستان ها
۱۱

فرماندار خرامه: توجه به توسعه کشاورزی برای اشتغال ضروری است

خرامه-خبرنگار کیهان:

فرماندار خرامه گفت: مهمترین راهکار برای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال در شهرستان محروم خرامه توسعه بخش کشاورزی است.

داریوش دهقان در جلسه کارگروه کشاورزی شهرستان اظهار داشت: با توجه به پتانسیل های مناسبی که در زمینه کشاورزی در شهرستان وجود دارد باید مسئولان با همکاری فارغ التحصیلان کشاورزی و تجربه کشاورزان برای پیشرفت در این حوزه برنامه ریزی کنند.

وی گفت: هر چند تاکنون اقدامات خوبی برای توسعه این بخش در شهرستان انجام شده اما هنوز ظرفیت های بلااستفاده در این زمینه وجود دارد که می توان از آن برای افزایش بهره وری و تثبیت اشتغال شهرستان استفاده کرد.

فرماندار خرامه تصریح کرد: این شهرستان 60 هزار نفر جمعیت دارا می باشد که با زحمات مسئولان خدمات زیادی در حوزه عمران و آبادی ارائه شده است، ولی عقب ماندگی بسیار است. دهقان گفت: امید است با تلاش دستگاه های اجرایی، بتوانیم درآینده از پروژه های جدیدی بهره برداری کنیم.

رئیس شورای اداری شهرستان خرامه بیان داشت: این اعتبارات در بخش های عمران شهری و روستایی، حمل و نقل، کشاورزی و منابع طبیعی، بهداشت و درمان، فرهنگ و هنر، صدا و سیما، احداث و توسعه پایگاه های بسیج، هوشمندسازی مدارس، تکمیل مدارس خبرساز، راه های روستایی و عشایری، آبرسانی روستایی و عشایری و شهرداری ها و سایر بخش ها هزینه می شود.

وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم با تلاش ها و شعار محرومیت زدایی و خدمات رسانی دولت عدالت محور، شاهد رشد چشمگیر شهرستان خرامه در همه زمینه ها باشیم.