آرشیو یکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۱، شماره ۳۵۱۴
جامعه
۱۷
حق با شماست

سگ های ولگرد مزاحمان شهروندان شهریار

محمد جعفری از شهریار: ساکنان منطقه علی آباد شهریار مدت مدیدی است که به دلیل وجود سگ های ولگرد در این منطقه، بویژه پارس بی امان آنها در شبانگاه، آسایش و آرامش ندارند. مسئولان ذی ربط در این باره اقدام کنند.

یک شهروند: روزهای جمعه تجمع پرنده فروشان در بزرگراه آزادگان ترافیک این منطقه را شدید می کند. از مسئولان ذی ربط می خواهیم به این مشکل رسیدگی کنند.

صادقی از قم: قیمت ها به هیچ وجه کنترل شده نیست و همین امر فشار مضاعفی را بر اکثریت مردم وارد کرده است. لطفا مسئولان در این زمینه چاره ای بیندیشند.

مقدس نژاد از تهران: ای کاش مسئولان با پرداخت بموقع بودجه مترو فشار مضاعفی را که بر شهروندان وارد می شود، کاهش دهند.

طاهری وفا از شهریار: از مسئولان شهری شهریار می خواهیم نسبت به تکمیل و آماده سازی بیمارستان شهریار که از چند سال پیش نیمه تمام مانده است، اقدام کنند.

سپه رم از تهران: وعده مسئولان تامین اجتماعی مبنی بر اضافه کردن مبلغ صدهزار تومان به حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران، چه زمانی عملی می شود؟

نورعلی از کوهدشت: افزایش نرخ کرایه تاکسی ها در کوهدشت 125تومان است که رانندگان از مسافران 200 تومان می گیرند. آیا مسئولان نباید در این مورد نظارتی داشته باشند؟...09196524: جامعه الزهرا، به عنوان بزرگ ترین حوزه علمیه خواهران جهان به خاطر کمبود بودجه در حال غیرحضوری کردن دانشجویان است! لطفا مسئولان چاره ای بیندیشند.

09144008: شرکت های بیمه دیگر مثل گذشته راننده را بیمه نمی کنند. سازمان حمایت از مصرف کننده چه اقدامی کرده است؟

09163195: سهام عدالت قرار بود به همه بازنشستگان تامین اجتماعی تعلق بگیرد، ولی خبری نشد، چرا؟

09122997: خودروسازان پیش فروش ال90 را با هماهنگی نمایندگی ها متوقف کرده اند و خودرو را با قیمت آزاد غیررسمی تا 20 درصد بالای قیمت واقعی می فروشند. مثلاال90 فول حدود 17 میلیون با توقف فروش دو ماهه حالا22 میلیون شده است. چرا؟

09167444: همسرم شش سال است که در کارخانه پگاه لرستان کار می کند، اما چرا دستور رئیس جمهور اجرا نمی شود و با آنها قرارداد پیمانی یا رسمی بسته نمی شود؟

09143184: وزارت بهداشت با چه منطقی درصدد قطع حق جذب از حقوق اندک کارمندان خود است. لطفا پیگیری کنید.

09187261: قرار بود کارت های پایان خدمت قدیمی هوشمند شوند، ولی خبری نشد.