آرشیو یکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۱، شماره ۳۵۱۴
اقتصاد
۴

نرخ رسمی تمامی محصولات لبنی فردا اعلام می شود

دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان فرآورده های لبنی ایران اعلام کرد: روز دوشنبه هفته جاری (فردا) نرخ رسمی تمامی محصولات لبنی اعلام خواهد شد.

رضا باکری در گفت وگو با مهر اظهار کرد: سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان سوم مهرماه جاری (فردا) نرخ تمامی محصولات لبنی را بر پایه نرخ تعیین شده شیر خام اعلام خواهد کرد.

وی درخصوص تازه ترین نرخ شیر خام نیز گفت: قیمت هر کیلوگرم شیر خام با داشتن بار میکروبی یک میلیون و چربی 2/3 درصد حدود 770 تومان و قیمت هرکیلوگرم شیر خام با داشتن بار میکروبی یکصد هزار و چربی 2/3 درصد حدود 900 تومان تعیین شده است که با احتساب کرایه حمل 30 تومانی این محصول از دامداری تا کارخانه، قیمت هر کیلوگرم شیرخام با داشتن بار میکروبی یک میلیون و چربی 2/3 درصد درحدود 800 تومان و قیمت هر کیلوگرم شیرخام با داشتن بار میکروبی یکصد هزار و چربی 2/3 درصد حدود 930 تومان محاسبه می شود.

دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان فرآورده های لبنی ایران همچنین در رابطه با اجرای تفاهم نامه این انجمن با وزارت صنعت، معدن و تجارت برای عرضه محصولات لبنی با قیمت مصوب بیان کرد: با اعلام نرخ رسمی تمامی محصولات لبنی اعم از محصولات لبنی کم چرب و پرچرب توسط سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، تفاهم نامه مذکور عملااز درجه اعتبار ساقط خواهد شد.