آرشیو یکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۱، شماره ۳۵۱۴
حوادث
۱۹

حادثه در جهان

زن ژاپنی نوزادش را منجمد کرد

پلیس ژاپن از دستگیری زنی خبر داد که اقدام به نگهداری جسد یک نوزاد در فریزر خانه اش کرده بود.

پلیس توکیو اعلام کرد: به دنبال کشف جسد یک نوزاد داخل فریزر خانه یک زن چهل و دو ساله، او برای بررسی های بیشتر روانه بازداشتگاه شد.بنا بر اعلام پلیس توکیو، امیکا پس از دستگیری گفت: هفدهم سپتامبر در خانه وضع حمل کردم، اما وقتی متوجه شدم فرزندم نفس نمی کشد، او را داخل پتویی پیچیده و داخل فریزر قرار دادم. واقعا نمی دانستم چه کاری باید انجام دهم و این تنها کاری بود که به نظرم صحیح آمد.پلیس توکیو اعلام کرد: یکی از همسایه های این زن که از اقدام او آگاه شده بود، پلیس را مطلع ساخت./ ایسنا

سقوط از منوریل به قفس ببرها

بر اثر سقوط یک مرد از واگن در حال حرکت منوریل به داخل منطقه حفاظت شده حیوانات، در نیویورک او مورد حمله یک ببر قرار گرفت. کارکنان این منطقه حفاظت شده در توضیح این حادثه اعلام کردند: این مرد روز گذشته خود را از داخل واگن منوریل به محدوده باغ وحش «برانکس» در شهر نیویورک پرت کرد و بر اثر حمله یک ببر، بشدت مجروح شد. یکی از مسئولان این باغ وحش گفت: پس از ده دقیقه ماموران امداد، وی را از داخل محدوده نگهداری ببرها نجات دادند.

نیروهای امداد برای دورکردن این ببر مجبور به استفاده از کپسول آتش نشانی شدند. همچنین این مرد که از ناحیه دست، پا و کمر بشدت مجروح شده بود، به بیمارستان انتقال یافت. / ایسنا

سیل آلاسکا را در برگرفت

بر اثر بارش شدید باران در بخش هایی از مناطق توریستی ایالت «آلاسکا» برخی از ساکنان مجبور به ترک منازلشان شدند. مقامات داخلی آلاسکا در پی بارش شدید باران به ساکنان این منطقه هشدار دادند خانه های خود را تخلیه کنند؛ چرا که احتمال طغیان رودخانه ها وجود دارد.

نیروهای امداد و نجات این ایالت با استفاده از بالگرد و پرواز بر فراز مناطق سیل زده در تلاش هستند ساکنان را از منطقه خارج کنند. جاری شدن سیل مشکلات بسیاری را در سراسر این ایالت به وجود آورده است. مقامات محلی آلاسکا نیز طی گزارشی در مناطقی از این ایالت وضع فوق العاده اعلام کردند.

همچنین میزان خسارت های ناشی از این بارش شدید باران در حال بررسی است. / ایسنا