آرشیو سه‌شنبه ۴ مهر ۱۳۹۱، شماره ۲۰۳۱۵
شهرستان ها
۱۱

پیش بینی اعزام 34 هزار دانش آموز مازندرانی به مناطق عملیاتی

ساری- خبرنگار کیهان:

دبیر ستاد راهیان نور سپاه کربلای مازندران گفت: پیش بینی اعزام 34 هزار دانش آموز مازندرانی به راهیان نور در دستور کار قرار گرفت.

احمد الماس پور به کیهان گفت: از سال 89 دانش آموزان به صورت سازماندهی شده به راهیان نور اعزام شدند، وی تصریح کرد: اعزام 12 هزار و 600 نفر دانش آموز در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی جنگی این تعداد در سال گذشته به بیش از 28 هزار نفر رسید.

وی سهم ابلاغی امسال مازندران در قالب اعزام راهیان نور را 37 هزار و 400 نفر عنوان کرد و گفت: با اصلاحاتی که صورت می گیرد پیش بینی اعزام 34 هزار دانش آموز را در دستور کار قرار دادیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه سال گذشته در جمع کل ارزیابی اعزام دانش آموزان به راهیان نور نمره 79 را در سطح کشور کسب کردیم، تصریح کرد: مهم ترین موضوع طرح مدرسه تا مدرسه در اعزام دانش آموزان به راهیان نور توجیه بودن آنان است.

وی از افتتاح رسمی اردوگاه احداث شده مازندرانی ها در خرمشهر خبر داد و گفت: 12 مهر ماه سال جاری نخستین اعزام راهیان نور دانش آموزی از مازندران انجام می شود که اردوگاه شهدای خرمشهر به طور رسمی بهره برداری می شود.

الماس پور ظرفیت پذیرش زائر در اردوگاه شهدای خرمشهر را 1800 نفر دانست و ادامه داد: بالغ بر دو میلیارد و 500 میلیون تومان برای احداث اردوگاه راهیان نور در جنوب کشور هزینه شد.